@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Någon mer än jag som ska till Pride i morgon?
Jaha. 2 aug, 2012 21:09 |
|
Sara Weasley!
Elev |
2 aug, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Bara jag som bor på guttland?
2 aug, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ JAG HATAR MYGGOR. JAG FICK TVÅ STYCKEN I VARDERA ÖRA NÄR JAG VAR UTE OCH SPRANG OCH VAD I HELVETE VAR GREJEN MED DET MYGGOR? Dom är ju snygga? 0: Hahaha xD 2 aug, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ JAG HATAR MYGGOR. JAG FICK TVÅ STYCKEN I VARDERA ÖRA NÄR JAG VAR UTE OCH SPRANG OCH VAD I HELVETE VAR GREJEN MED DET MYGGOR? Dom är ju snygga? 0: Hahaha xD vet du vart klara skulle någonstanns? 2 aug, 2012 21:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
2 aug, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ JAG HATAR MYGGOR. JAG FICK TVÅ STYCKEN I VARDERA ÖRA NÄR JAG VAR UTE OCH SPRANG OCH VAD I HELVETE VAR GREJEN MED DET MYGGOR? Dom är ju snygga? 0: Hahaha xD vet du vart klara skulle någonstanns? Va? Äh, just nu är hon i Stockholm... Eller vad var det du menade? xD *trögtänkt* 2 aug, 2012 21:34 |
|
Tuggrus
Elev |
asså jag har gått på samma gator som Charlie, you jealous? :3 MUMS! 2 aug, 2012 21:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: MUGGLISAR, MUGGLARPORTALEN, INTERNET, SVERIGE, I'M BAAAACK. Har varit borta på en språkresa i tre långa veckor(som dock har gått väldigt fort för mig, men det känns som att jag inte har varit inne på mugglis på evigheter), men nu är jag tillbaka. Och nu kräver jag att någon berättar allt som jag har missat de tre senaste veckorna. Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: GUESS WHERE I AM. Spoiler: Tryck här för att visa! Du måste berätta allting sedan! .. Vad vill du att jag ska berätta? :'O Haha. :3 Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: GUESS WHERE I AM. Spoiler: Tryck här för att visa! OMG DU KOMMER TILL SVERIGE NU YEEES. Everything! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 aug, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ JAG HATAR MYGGOR. JAG FICK TVÅ STYCKEN I VARDERA ÖRA NÄR JAG VAR UTE OCH SPRANG OCH VAD I HELVETE VAR GREJEN MED DET MYGGOR? Dom är ju snygga? 0: Hahaha xD vet du vart klara skulle någonstanns? Va? Äh, just nu är hon i Stockholm... Eller vad var det du menade? xD *trögtänkt* När kommer hon hem? xD 2 aug, 2012 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen