Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6429 6430 6431 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Fenrir:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

prosit!


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

GRATTIS! Haha, nejmen, prosit, brukar man väl säga? :3


tack

Det var så lite!

2 aug, 2012 18:30

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Fenrir:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

prosit!


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

GRATTIS! Haha, nejmen, prosit, brukar man väl säga? :3


tack

Du dödade nyss en tomte.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 aug, 2012 18:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Fenrir:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

prosit!


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

GRATTIS! Haha, nejmen, prosit, brukar man väl säga? :3


tack

Du dödade nyss en tomte.

STFU

2 aug, 2012 18:57

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Fenrir:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

prosit!


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

GRATTIS! Haha, nejmen, prosit, brukar man väl säga? :3


tack

Du dödade nyss en tomte.

STFU

Vad inte vad det betyder :$ xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 aug, 2012 19:03

Fenrir
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Fenrir:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

prosit!


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

GRATTIS! Haha, nejmen, prosit, brukar man väl säga? :3


tack

Du dödade nyss en tomte.

STFU

Vad inte vad det betyder :$ xD


Va!? Gjorde jag? ;w;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2F0de73b34640342b14bf8afa5c50f38fd%2Ftumblr_n7tw7v0aMH1tba5jao1_500.gif

2 aug, 2012 19:05

LoonyMe
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Avlider.
XD stackars dig LoonyMe

tack, det var ääääckligt -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

2 aug, 2012 19:07

GodricH
Elev

Avatar


HOLY SHIT!!!

The Hobbit ska bli tre filmer......... :O

This my folks is pure awsomes!!

2 aug, 2012 19:08

Borttagen

Avatar


Jag ör typ lite trött

2 aug, 2012 19:10

Borttagen

Avatar


ALLTSÅ JAG HATAR MYGGOR. JAG FICK TVÅ STYCKEN I VARDERA ÖRA NÄR JAG VAR UTE OCH SPRANG OCH VAD I HELVETE VAR GREJEN MED DET MYGGOR?

2 aug, 2012 19:24

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Fenrir:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Fenrir:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

prosit!


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fenrir:
jag nyser nu, ett två tre.
okej, jag är klar. c:

GRATTIS! Haha, nejmen, prosit, brukar man väl säga? :3


tack

Du dödade nyss en tomte.

STFU

Vad inte vad det betyder :$ xD


Va!? Gjorde jag? ;w;

Japp. När man nyser och någon säger prosit och man säger tack så dödar man en tomte.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 aug, 2012 19:29

1 2 3 ... 6429 6430 6431 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.