@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
2 aug, 2012 18:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fenrir: Skrivet av Borttagen: GRATTIS! Haha, nejmen, prosit, brukar man väl säga? :3 tack Du dödade nyss en tomte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 aug, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
2 aug, 2012 18:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Borttagen: GRATTIS! Haha, nejmen, prosit, brukar man väl säga? :3 tack Du dödade nyss en tomte. STFU Vad inte vad det betyder :$ xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 aug, 2012 19:03 |
|
Fenrir
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Borttagen: GRATTIS! Haha, nejmen, prosit, brukar man väl säga? :3 tack Du dödade nyss en tomte. STFU Vad inte vad det betyder :$ xD Va!? Gjorde jag? ;w;
2 aug, 2012 19:05 |
|
LoonyMe
Elev |
2 aug, 2012 19:07 |
|
GodricH
Elev |
HOLY SHIT!!!
The Hobbit ska bli tre filmer......... :O This my folks is pure awsomes!! 2 aug, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Jag ör typ lite trött
2 aug, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ JAG HATAR MYGGOR. JAG FICK TVÅ STYCKEN I VARDERA ÖRA NÄR JAG VAR UTE OCH SPRANG OCH VAD I HELVETE VAR GREJEN MED DET MYGGOR?
2 aug, 2012 19:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fenrir: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Borttagen: GRATTIS! Haha, nejmen, prosit, brukar man väl säga? :3 tack Du dödade nyss en tomte. STFU Vad inte vad det betyder :$ xD Va!? Gjorde jag? ;w; Japp. När man nyser och någon säger prosit och man säger tack så dödar man en tomte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 aug, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen