Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Smultronklubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

1 2 3 ... 642 643 644 ... 825 826 827
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
skulle jag kunna får vara med här?

Självklart!!
Alla får vara med!

vad bra
så vad händer här då?

Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax
okej vad kul är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe

helt okay faktist!
Har du några planer för idag?
Ska typ inte göra nåt...

jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe

Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe?

dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra

Okej...

Dom äger verkligen det är mitt favoritband

3 apr, 2013 14:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
skulle jag kunna får vara med här?

Självklart!!
Alla får vara med!

vad bra
så vad händer här då?

Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax
okej vad kul är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe

helt okay faktist!
Har du några planer för idag?
Ska typ inte göra nåt...

jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe

Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe?

dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra

Okej...

Dom äger verkligen det är mitt favoritband

Ska Kanske lyssna på dem nån gång

3 apr, 2013 14:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
skulle jag kunna får vara med här?

Självklart!!
Alla får vara med!

vad bra
så vad händer här då?

Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax
okej vad kul är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe

helt okay faktist!
Har du några planer för idag?
Ska typ inte göra nåt...

jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe

Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe?

dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra

Okej...

Dom äger verkligen det är mitt favoritband

Ska Kanske lyssna på dem nån gång

gör som du vill men det är värt det (tvingar dig inte)

3 apr, 2013 14:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
skulle jag kunna får vara med här?

Självklart!!
Alla får vara med!

vad bra
så vad händer här då?

Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax
okej vad kul är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe

helt okay faktist!
Har du några planer för idag?
Ska typ inte göra nåt...

jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe

Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe?

dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra

Okej...

Dom äger verkligen det är mitt favoritband

Ska Kanske lyssna på dem nån gång

gör som du vill men det är värt det (tvingar dig inte)

Okej...
Men som sagt. Vi får se....

3 apr, 2013 14:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
skulle jag kunna får vara med här?

Självklart!!
Alla får vara med!

vad bra
så vad händer här då?

Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax
okej vad kul är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe

helt okay faktist!
Har du några planer för idag?
Ska typ inte göra nåt...

jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe

Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe?

dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra

Okej...

Dom äger verkligen det är mitt favoritband

Ska Kanske lyssna på dem nån gång

gör som du vill men det är värt det (tvingar dig inte)

Okej...
Men som sagt. Vi får se....

du gör som du vill

3 apr, 2013 14:29

chokladgrodan:D
Elev

Avatar

+1


Jag är master of deat!!!!! Jippi!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

3 apr, 2013 14:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av chokladgrodan:D:
Jag är master of deat!!!!! Jippi!

Jeah!!!
JIPPIE!!

3 apr, 2013 14:34

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
Jag är master of deat!!!!! Jippi!

Jeah!!!
JIPPIE!!



Ja,verkligen!!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

3 apr, 2013 14:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av chokladgrodan:D:
Jag är master of deat!!!!! Jippi!

GRATTIS jag har varit det en gång med Ginny Weasley99 men den tog jag ju bort så nu har jag börjat om igen.
men GRATTIS även fast det inte är det viktigaste så är det ändå roligt

3 apr, 2013 14:35

hockey macke
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag ska se på yohio!!!!!!

Var?

Nyköping kl 16.30


var bor du?

food before poeple

3 apr, 2013 14:35

1 2 3 ... 642 643 644 ... 825 826 827

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

Du får inte svara på den här tråden.