Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okej vad kul Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här? Självklart!! Alla får vara med! vad bra så vad händer här då? Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe helt okay faktist! Har du några planer för idag? Ska typ inte göra nåt... jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe? dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra Okej... Dom äger verkligen 3 apr, 2013 14:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okej vad kul Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här? Självklart!! Alla får vara med! vad bra så vad händer här då? Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe helt okay faktist! Har du några planer för idag? Ska typ inte göra nåt... jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe? dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra Okej... Dom äger verkligen Ska Kanske lyssna på dem nån gång 3 apr, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okej vad kul Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här? Självklart!! Alla får vara med! vad bra så vad händer här då? Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe helt okay faktist! Har du några planer för idag? Ska typ inte göra nåt... jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe? dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra Okej... Dom äger verkligen Ska Kanske lyssna på dem nån gång gör som du vill men det är värt det (tvingar dig inte) 3 apr, 2013 14:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okej vad kul Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här? Självklart!! Alla får vara med! vad bra så vad händer här då? Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe helt okay faktist! Har du några planer för idag? Ska typ inte göra nåt... jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe? dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra Okej... Dom äger verkligen Ska Kanske lyssna på dem nån gång gör som du vill men det är värt det (tvingar dig inte) Okej... Men som sagt. Vi får se.... 3 apr, 2013 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okej vad kul Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här? Självklart!! Alla får vara med! vad bra så vad händer här då? Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe helt okay faktist! Har du några planer för idag? Ska typ inte göra nåt... jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe? dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra Okej... Dom äger verkligen Ska Kanske lyssna på dem nån gång gör som du vill men det är värt det (tvingar dig inte) Okej... Men som sagt. Vi får se.... du gör som du vill 3 apr, 2013 14:29 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Jag är master of deat!!!!! Jippi!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 14:32 |
|
Borttagen
|
3 apr, 2013 14:34 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jeah!!! JIPPIE!! Ja,verkligen!! *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 14:35 |
|
Borttagen
|
GRATTIS men GRATTIS 3 apr, 2013 14:35 |
|
hockey macke
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ska se på yohio!!!!!! Var? Nyköping var bor du? food before poeple 3 apr, 2013 14:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen