@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Alfrida: . Vet inte riktigt vad tycker du är rimligt? ca 10-15G?
30 apr, 2012 19:10 |
|
moizen!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att det känns dyrt.Jag har köt andra för 20 g.Så 25 g? Okej 25g, ska jag lägga upp? May the force be with you..<3 1 maj, 2012 00:19 |
|
.:Elise:.
Elev |
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2012 09:27 |
|
-Patronus-
Elev |
1 maj, 2012 09:29 |
|
Borttagen
|
-Patronus- Leegordan
Om någon av er fortfarande vill ha det kostar det 85 g.Men xXHalfbloodPrincessXx jag kommer inte ihåg var du intresserad av blodet? 1 maj, 2012 09:39 |
|
Ingis
Elev |
Blir 5g bra?
Jag köper gärna lite mat! ![]() ![]()
1 maj, 2012 10:05 |
|
-Patronus-
Elev |
1 maj, 2012 11:34 |
|
Ingis
Elev |
1 maj, 2012 11:36 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Borttagen: -Patronus- Leegordan Om någon av er fortfarande vill ha det kostar det 85 g.Men xXHalfbloodPrincessXx jag kommer inte ihåg var du intresserad av blodet? Nej, det var jag inte ![]()
1 maj, 2012 11:36 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen