One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag vet wohooo man ser bandaget har faktiskt intågen aning om vad jag tycker om det tbh haha 14 aug, 2012 16:11 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag vet wohooo man ser bandaget har faktiskt intågen aning om vad jag tycker om det tbh haha jag fattar inte varför han gör det... fast det är hans val ![]() Kärlek till alla! 14 aug, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: jag vet wohooo man ser bandaget har faktiskt intågen aning om vad jag tycker om det tbh haha jag fattar inte varför han gör det... fast det är hans val jao det är det ju. men omg jag är typ nervös för hur det ska se ut xd 14 aug, 2012 16:14 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: jag vet wohooo man ser bandaget har faktiskt intågen aning om vad jag tycker om det tbh haha jag fattar inte varför han gör det... fast det är hans val jao det är det ju. men omg jag är typ nervös för hur det ska se ut xd hahah asså jag med ännu en, Ed gör den xDKärlek till alla! 14 aug, 2012 16:15 |
|
Quidditch
Elev |
Random grej om mig själv:
Varje gång kg ser en tjej som ser bra ut "hoppas inte hon är directioner..." fan va taskig jag är :c ![]()
14 aug, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Quidditch: Random grej om mig själv: Varje gång kg ser en tjej som ser bra ut "hoppas inte hon är directioner..." fan va taskig jag är :c HAHAHAHAHA LOL jag blir svartsjuk varje gång någon skitsnygg 17åring älskar harry för att hon har större chans än jag någonsin kommer ha asjkgllslng </3 14 aug, 2012 16:26 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: Random grej om mig själv: Varje gång kg ser en tjej som ser bra ut "hoppas inte hon är directioner..." fan va taskig jag är :c HAHAHAHAHA LOL jag blir svartsjuk varje gång någon skitsnygg 17åring älskar harry för att hon har större chans än jag någonsin kommer ha asjkgllslng </3 bitch please, louis har störst chans på harry, cuz he's flaming hot ;3
14 aug, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: Random grej om mig själv: Varje gång kg ser en tjej som ser bra ut "hoppas inte hon är directioner..." fan va taskig jag är :c HAHAHAHAHA LOL jag blir svartsjuk varje gång någon skitsnygg 17åring älskar harry för att hon har större chans än jag någonsin kommer ha asjkgllslng </3 bitch please, louis har störst chans på harry, cuz he's flaming hot ;3 ALL THE AWARDS jag får gifta mig med min Up all night-dvd istället. 14 aug, 2012 16:46 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: Random grej om mig själv: Varje gång kg ser en tjej som ser bra ut "hoppas inte hon är directioner..." fan va taskig jag är :c HAHAHAHAHA LOL jag blir svartsjuk varje gång någon skitsnygg 17åring älskar harry för att hon har större chans än jag någonsin kommer ha asjkgllslng </3 bitch please, louis har störst chans på harry, cuz he's flaming hot ;3 ALL THE AWARDS jag får gifta mig med min Up all night-dvd istället. jag ska gifta mig med en morotsliknande katt som heter larry 83
14 aug, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: Random grej om mig själv: Varje gång kg ser en tjej som ser bra ut "hoppas inte hon är directioner..." fan va taskig jag är :c HAHAHAHAHA LOL jag blir svartsjuk varje gång någon skitsnygg 17åring älskar harry för att hon har större chans än jag någonsin kommer ha asjkgllslng </3 bitch please, louis har störst chans på harry, cuz he's flaming hot ;3 ALL THE AWARDS jag får gifta mig med min Up all night-dvd istället. jag ska gifta mig med en morotsliknande katt som heter larry 83 hahahaha btw foks, jag satt och läste en gammal hpberätttelse som jag skrev när jag var typ, 7. Och en tjej i berättelsen hade en uggla som hette LARRY. tjohooo 14 aug, 2012 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen