@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: INATT ÅKTE JAG MED TARDIS TILL 2016 OCH DÄR TRÄFFADE JAG HARRY STYLES OCH VI GIFTE OSS OCH HADE JÄTTEKUL! *DIRTY* synd att det bara var en dröm. ELLER?? Jag var på deras konsert "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 aug, 2012 11:39 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: INATT ÅKTE JAG MED TARDIS TILL 2016 OCH DÄR TRÄFFADE JAG HARRY STYLES OCH VI GIFTE OSS OCH HADE JÄTTEKUL! *DIRTY* synd att det bara var en dröm. ELLER?? Jag var på deras konsert En annan gång åkte jag till tardis för att kyssa Harry styles hej & hejdå, och sedan åka tillbaka. eheheh varför stannade inte jag kvar doctooor?
2 aug, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
2 aug, 2012 11:50 |
|
baramin
Elev |
SNART åker jag till Borlänge ohh spännande.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 aug, 2012 11:51 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av baramin: SNART åker jag till Borlänge ohh spännande. Oh, min hemstad :3 Flyttat därifrån nu men ändå Vad ska du göra där? 2 aug, 2012 12:04 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har tråkigt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 aug, 2012 12:06 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Åh grymt! Min hemstad med ju. Eller, nästan åtminstone. Ska gå omkring i affärer, hade jag tänkt. Shoppa helt enkelt!Skrivet av baramin: SNART åker jag till Borlänge ohh spännande. Oh, min hemstad :3 Flyttat därifrån nu men ändå Vad ska du göra där? she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 aug, 2012 12:09 |
|
Conflate
Elev |
2 aug, 2012 12:09 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Obliviate_: Åh grymt! Min hemstad med ju. Eller, nästan åtminstone. Ska gå omkring i affärer, hade jag tänkt. Shoppa helt enkelt! Skrivet av baramin: SNART åker jag till Borlänge ohh spännande. Oh, min hemstad :3 Flyttat därifrån nu men ändå Vad ska du göra där? Kupolen? x) Centrum är ju stendött så. Men have fun ^^ 2 aug, 2012 12:11 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Haha ja, det blir väl tyvärr så. Men tack för det!Skrivet av baramin: Skrivet av Obliviate_: Åh grymt! Min hemstad med ju. Eller, nästan åtminstone. Ska gå omkring i affärer, hade jag tänkt. Shoppa helt enkelt! Skrivet av baramin: SNART åker jag till Borlänge ohh spännande. Oh, min hemstad :3 Flyttat därifrån nu men ändå Vad ska du göra där? Kupolen? x) Centrum är ju stendött så. Men have fun ^^ she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 aug, 2012 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen