Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6424 6425 6426 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
INATT ÅKTE JAG MED TARDIS TILL 2016 OCH DÄR TRÄFFADE JAG HARRY STYLES OCH VI GIFTE OSS OCH HADE JÄTTEKUL! *DIRTY* synd att det bara var en dröm. ELLER??

Jag var på deras konsert Hehe. Snacka var fullt det var där x'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 aug, 2012 11:39

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Pixie:
INATT ÅKTE JAG MED TARDIS TILL 2016 OCH DÄR TRÄFFADE JAG HARRY STYLES OCH VI GIFTE OSS OCH HADE JÄTTEKUL! *DIRTY* synd att det bara var en dröm. ELLER??

Jag var på deras konsert Hehe. Snacka var fullt det var där x'D

En annan gång åkte jag till tardis för att kyssa Harry styles hej & hejdå, och sedan åka tillbaka. eheheh varför stannade inte jag kvar doctooor?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

2 aug, 2012 11:48

Borttagen

Avatar


Och i tidningen!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa8.sphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash4%2F304570_384694468252893_969733541_n.jpg

2 aug, 2012 11:50

baramin
Elev

Avatar


SNART åker jag till Borlänge ohh spännande.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

2 aug, 2012 11:51

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
SNART åker jag till Borlänge ohh spännande.


Oh, min hemstad :3
Flyttat därifrån nu men ändå

Vad ska du göra där?

2 aug, 2012 12:04

Solkatten
Elev

Avatar


Jag har tråkigt

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 aug, 2012 12:06

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av baramin:
SNART åker jag till Borlänge ohh spännande.


Oh, min hemstad :3
Flyttat därifrån nu men ändå

Vad ska du göra där?
Åh grymt! Min hemstad med ju. Eller, nästan åtminstone. Ska gå omkring i affärer, hade jag tänkt. Shoppa helt enkelt!

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

2 aug, 2012 12:09

Conflate
Elev

Avatar


Alltså klockan är 13:09 och jag har fortfarande pyjamas. O__O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

2 aug, 2012 12:09

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av baramin:
SNART åker jag till Borlänge ohh spännande.


Oh, min hemstad :3
Flyttat därifrån nu men ändå

Vad ska du göra där?
Åh grymt! Min hemstad med ju. Eller, nästan åtminstone. Ska gå omkring i affärer, hade jag tänkt. Shoppa helt enkelt!


Kupolen? x) Centrum är ju stendött så.
Men have fun ^^

2 aug, 2012 12:11

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av baramin:
SNART åker jag till Borlänge ohh spännande.


Oh, min hemstad :3
Flyttat därifrån nu men ändå

Vad ska du göra där?
Åh grymt! Min hemstad med ju. Eller, nästan åtminstone. Ska gå omkring i affärer, hade jag tänkt. Shoppa helt enkelt!


Kupolen? x) Centrum är ju stendött så.
Men have fun ^^
Haha ja, det blir väl tyvärr så. Men tack för det!

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

2 aug, 2012 12:12

1 2 3 ... 6424 6425 6426 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.