Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6423 6424 6425 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ska träffa men treåriga kusin idag ♥

2 aug, 2012 10:50

HeyHiHello!
Elev

Avatar


I morgon börjar Qudditch SM

Hej!

2 aug, 2012 10:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av HeyHiHello!:
I morgon börjar Qudditch SM

ÅH, önskar att jag kunde komma.

2 aug, 2012 10:57

HeyHiHello!
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HeyHiHello!:
I morgon börjar Qudditch SM

ÅH, önskar att jag kunde komma.

Jag ska spela

Hej!

2 aug, 2012 11:02

Twix
Elev

Avatar


MIN HARRY POTTER FILM WIZARDRY KOM IDAG
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_luf9em331z1qa0tls.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m840udT4Et1r1oi6lo1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7jq1hGbcG1qmoxb9.gif

2 aug, 2012 11:03

Caius
Elev

Avatar


Det är nu jag frågar mig själv "vad gör jag nu i min väntan på inget? vad ska jag göra nu i min väntan på inget?". Jag har så mycket som jag vill och borde göra, men ändå har jag inte lyckats ta mig ann att börja med något av det. Detta känns inte bra, inte alls.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

2 aug, 2012 11:07

VenusFlitwick
Elev

Avatar


Lyckan när man av en ren slump hittar en gammal klasskamrat som man verkligen inte tycker om på twitter, och ser att personen har ca 100 färre followers.

2 aug, 2012 11:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad är grejen med att så många medlemmar raderar sina användare nuförtiden? Känns som att typ alla trådar är fulla med inlägg från "Borttagen"-användare.

man gillar väll inte mugglis längre.

2 aug, 2012 11:14

Pixie
Elev

Avatar


INATT ÅKTE JAG MED TARDIS TILL 2016 OCH DÄR TRÄFFADE JAG HARRY STYLES OCH VI GIFTE OSS OCH HADE JÄTTEKUL! *DIRTY* synd att det bara var en dröm. ELLER??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

2 aug, 2012 11:15

Borttagen

Avatar


Quidditch laget jag är med i var på ekuriren

http://ekuriren.se/nyheter/webbtv#zwrO445NX_Qv_jhUg9V_BA

2 aug, 2012 11:31

1 2 3 ... 6423 6424 6425 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.