@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska träffa men treåriga kusin idag ♥
2 aug, 2012 10:50 |
|
HeyHiHello!
Elev |
I morgon börjar Qudditch SM
Hej! 2 aug, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
ÅH, önskar att jag kunde komma. 2 aug, 2012 10:57 |
|
HeyHiHello!
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÅH, önskar att jag kunde komma. Jag ska spela Hej! 2 aug, 2012 11:02 |
|
Twix
Elev |
2 aug, 2012 11:03 |
|
Caius
Elev |
Det är nu jag frågar mig själv "vad gör jag nu i min väntan på inget? vad ska jag göra nu i min väntan på inget?". Jag har så mycket som jag vill och borde göra, men ändå har jag inte lyckats ta mig ann att börja med något av det. Detta känns inte bra, inte alls.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 2 aug, 2012 11:07 |
|
VenusFlitwick
Elev |
Lyckan när man av en ren slump hittar en gammal klasskamrat som man verkligen inte tycker om på twitter, och ser att personen har ca 100 färre followers.
2 aug, 2012 11:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad är grejen med att så många medlemmar raderar sina användare nuförtiden? Känns som att typ alla trådar är fulla med inlägg från "Borttagen"-användare. man gillar väll inte mugglis längre. 2 aug, 2012 11:14 |
|
Pixie
Elev |
INATT ÅKTE JAG MED TARDIS TILL 2016 OCH DÄR TRÄFFADE JAG HARRY STYLES OCH VI GIFTE OSS OCH HADE JÄTTEKUL! *DIRTY* synd att det bara var en dröm. ELLER??
2 aug, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Quidditch laget jag är med i var på ekuriren
http://ekuriren.se/nyheter/webbtv#zwrO445NX_Qv_jhUg9V_BA 2 aug, 2012 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen