@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag är också otroligt nervös. Jag är otroligt blyg av mig så jag kommer säkert bli forever alone.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 aug, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja.. Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet. Är också helt orolig. , fast det ska bli kul Oh, ska du börja på en ny skola? Som jag? :3 Ja det ska jag 2 aug, 2012 00:21 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja.. Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet. Är också helt orolig. , fast det ska bli kul Oh, ska du börja på en ny skola? Som jag? :3 Ja det ska jag Vilken? :3 MUMS! 2 aug, 2012 00:22 |
|
ginnyw123
Elev |
2 aug, 2012 00:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja.. Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet. Är också helt orolig. , fast det ska bli kul Oh, ska du börja på en ny skola? Som jag? :3 Ja det ska jag Vilken? :3 Södervärn på gotland, du? 2 aug, 2012 00:23 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja.. Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet. Är också helt orolig. , fast det ska bli kul Oh, ska du börja på en ny skola? Som jag? :3 Ja det ska jag Vilken? :3 Södervärn på gotland, du? Kunskapsskolan i Uppsala MUMS! 2 aug, 2012 00:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja.. Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet. Är också helt orolig. , fast det ska bli kul Oh, ska du börja på en ny skola? Som jag? :3 Ja det ska jag Vilken? :3 Södervärn på gotland, du? Kunskapsskolan i Uppsala Okej, hur gammal är du? ;-) 2 aug, 2012 00:24 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja.. Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet. Är också helt orolig. , fast det ska bli kul Oh, ska du börja på en ny skola? Som jag? :3 Ja det ska jag Vilken? :3 Södervärn på gotland, du? Kunskapsskolan i Uppsala Okej, hur gammal är du? ;-) 12, fast folk tar mig gärna för typ 15 eller 16 när de först träffar mig. MUMS! 2 aug, 2012 00:29 |
|
ginnyw123
Elev |
2 aug, 2012 00:58 |
|
M4L13
Elev |
2 aug, 2012 02:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen