Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6420 6421 6422 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Jag trivs inte på mugglis längre.. inte lika mycket som förut i alla fall.

Varför inte? :c

Jag berättar imorgon, ok? ♥

1 aug, 2012 23:10

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Jag trivs inte på mugglis längre.. inte lika mycket som förut i alla fall.

Varför inte? :c

Jag berättar imorgon, ok? ♥

Gör det. ♥

1 aug, 2012 23:11

ginnyw123
Elev

Avatar


Någon som kan gissa vilka Kaktusmänniskan och The cake-girl är??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

2 aug, 2012 00:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
Någon som kan gissa vilka Kaktusmänniskan och The cake-girl är??

Nepp!

2 aug, 2012 00:11

ginnyw123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Någon som kan gissa vilka Kaktusmänniskan och The cake-girl är??

Nepp!

Gissa?!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

2 aug, 2012 00:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Någon som kan gissa vilka Kaktusmänniskan och The cake-girl är??

Nepp!

Gissa?!

Du?

2 aug, 2012 00:15

Tuggrus
Elev

Avatar


Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja..

Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet.

MUMS!

2 aug, 2012 00:15

ginnyw123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Någon som kan gissa vilka Kaktusmänniskan och The cake-girl är??

Nepp!

Gissa?!

Du?

En av dem

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

2 aug, 2012 00:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja..

Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet.

Är också helt orolig. , fast det ska bli kul

2 aug, 2012 00:17

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tuggrus:
Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja..

Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet.

Är också helt orolig. , fast det ska bli kul

Oh, ska du börja på en ny skola? Som jag? :3

MUMS!

2 aug, 2012 00:17

1 2 3 ... 6420 6421 6422 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.