@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Jag trivs inte på mugglis längre.. inte lika mycket som förut i alla fall. Varför inte? :c Jag berättar imorgon, ok? ♥ 1 aug, 2012 23:10 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Jag trivs inte på mugglis längre.. inte lika mycket som förut i alla fall. Varför inte? :c Jag berättar imorgon, ok? ♥ Gör det. ♥ 1 aug, 2012 23:11 |
|
ginnyw123
Elev |
2 aug, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Nepp! 2 aug, 2012 00:11 |
|
ginnyw123
Elev |
2 aug, 2012 00:14 |
|
Borttagen
|
2 aug, 2012 00:15 |
|
Tuggrus
Elev |
Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja..
Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet. MUMS! 2 aug, 2012 00:15 |
|
ginnyw123
Elev |
2 aug, 2012 00:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja.. Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet. Är också helt orolig. , fast det ska bli kul 2 aug, 2012 00:17 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Är så orolig inför skolstarten, kommer säkert inte passa in i skolan och ja.. Sen att jag vägrar duscha efter gympan (problem med mitt utseende, jo tjena) kommer väl bli största problemet. Är också helt orolig. , fast det ska bli kul Oh, ska du börja på en ny skola? Som jag? :3 MUMS! 2 aug, 2012 00:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen