@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
kshfjhdkajvd det bästa som finns just nu är Larry Stylinson.
this makes me want to cry ;____; <//33 ok, nu känner jag att jag spammar sönder med Larry Stylinson, så jag slutar nog efter denna, ehehe owo
1 aug, 2012 22:19 |
|
Tuggrus
Elev |
Haha XD Jag älskar den :3 MUMS! 1 aug, 2012 22:23 |
|
Regulus
Elev |
1 aug, 2012 22:23 |
|
M4L13
Elev |
Min moster kommenterade min omslagsbild på facebook (den i mitten i min forumsignatur) och hon är såååå jobbig och säger att jag är för ung för att ha den bilden och att hon ska berätta för pappa och bajs. hon ska kommentera alla mina vänner och mina foton på mig och mina syskon och alla mina syskon hates her .___. fattar varför....
så allt slutade med att jag blocka henne c;
1 aug, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Ska till Göteborg imorgon med mina två bästa vänner. Yay
1 aug, 2012 22:33 |
|
LolFeelings
Elev |
1 aug, 2012 22:36 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
I'm very happy.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 1 aug, 2012 22:46 |
|
Solkatten
Elev |
Umbrella Boy fan ficen är den bästa 1D fan ficen jag har läst ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2012 22:57 |
|
Twix
Elev |
Frustrerande när man duellerar och råkar trycka på Gnistor två gånger i rad när man tänkt trycka på Diffindo xD
1 aug, 2012 22:59 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Twix: Frustrerande när man duellerar och råkar trycka på Gnistor två gånger i rad när man tänkt trycka på Diffindo xD I feel your pain dude! Jag kände mig så awsome när jag skulle avsluta duellen med antingen diffindo eller incendio, men jag visste inte vilken så det slutade med att jag klickade i mitten, på aguamenti, istället TT^TT ![]()
1 aug, 2012 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen