Smultronklubben
Forum
> Off Topic
> Klubbar
> Smultronklubben
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här?
Självklart!!
Alla får vara med!
vad bra 
så vad händer här då?
Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax okej vad kul  är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe

3 apr, 2013 14:13
|
|
Borttagen
|
Jag ska se på yohio!!!!!! 
3 apr, 2013 14:13
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska se på yohio!!!!!!
vad kul  (gillar honom lite)
3 apr, 2013 14:15
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här?
Självklart!!
Alla får vara med!
vad bra 
så vad händer här då?
Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax okej vad kul  är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe
helt okay faktist!
Har du några planer för idag?
Ska typ inte göra nåt...
3 apr, 2013 14:16
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här?
Självklart!!
Alla får vara med!
vad bra 
så vad händer här då?
Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax okej vad kul  är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe
helt okay faktist!
Har du några planer för idag?
Ska typ inte göra nåt...
jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe

3 apr, 2013 14:17
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska se på yohio!!!!!!
Var?
3 apr, 2013 14:18
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här?
Självklart!!
Alla får vara med!
vad bra 
så vad händer här då?
Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax okej vad kul  är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe
helt okay faktist!
Har du några planer för idag?
Ska typ inte göra nåt...
jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe
Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe?
3 apr, 2013 14:20
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ska se på yohio!!!!!!
Var?
Nyköping  kl 16.30
3 apr, 2013 14:21
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här?
Självklart!!
Alla får vara med!
vad bra 
så vad händer här då?
Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax okej vad kul  är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe
helt okay faktist!
Har du några planer för idag?
Ska typ inte göra nåt...
jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe
Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe?
dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra 
3 apr, 2013 14:21
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: skulle jag kunna får vara med här?
Självklart!!
Alla får vara med!
vad bra 
så vad händer här då?
Tja...jag har precis varit ute med min hund, en tax okej vad kul  är det fint väder hemma oss dig?
jag nördar mugglis och dunkar Mötley Crüe
helt okay faktist!
Har du några planer för idag?
Ska typ inte göra nåt...
jag har inga planer bara sitta vid mugglis och lyssna på Mötley Crüe
Mysigt! Vem är förresten mötley Crüe?
dom är grymt bra band, dom spelar rock och är riktigt bra
Okej...
3 apr, 2013 14:22
|
Du får inte svara på den här tråden.