One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
14 aug, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
HAHAHA JAG KOMMER IHÅG NÄR ZAYN OCH LOU TWEETADE ZAP HELA TIDEN OMG BLESS THEM 14 aug, 2012 13:21 |
|
M4L13
Elev |
14 aug, 2012 14:23 |
|
IamAK
Elev |
14 aug, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
awesomeness 14 aug, 2012 14:31 |
|
IamAK
Elev |
Alex96 - varför skulle han vara det dock? tycker inte att han är bättre än resten av killarna på något sätt. tycker att harry är lite överskattad tbh...
14 aug, 2012 14:34 |
|
Knizzlare
Elev |
14 aug, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
14 aug, 2012 15:05 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av IamAK: Alex96 - varför skulle han vara det dock? tycker inte att han är bättre än resten av killarna på något sätt. tycker att harry är lite överskattad tbh... It was a joke... förlåt, jag fattade inte det. det finns vissa som typ tycker så, så det är lite svårt att veta ibland... 14 aug, 2012 15:36 |
|
Bombarda
Elev |
14 aug, 2012 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen