@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 aug, 2012 20:54 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Hahahahahahaha!!! Alltså den var bara för klockren! XD 1 aug, 2012 20:55 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Conflate: ...Fiddle with each others' guitars. ;D don't you know, when you slap each others bum's that it's SO HOMO 8D
1 aug, 2012 20:58 |
|
Obliviate_
Elev |
jag är inte bra i köket...
1 aug, 2012 21:01 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
1 aug, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: jag är inte bra i köket... Not me either. xD 1 aug, 2012 21:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Joo.. Jag vet. Håller på att steka pannkakor atm. Gjorde smet för typ 16 st och fick ut 9 pannkakor. le what? 1 aug, 2012 21:04 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Joo.. Jag vet. Håller på att steka pannkakor atm. Gjorde smet för typ 16 st och fick ut 9 pannkakor. le what? Nästa gång blir det kanske tio stycken 1 aug, 2012 21:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Obliviate_: Joo.. Jag vet. Håller på att steka pannkakor atm. Gjorde smet för typ 16 st och fick ut 9 pannkakor. le what? Nästa gång blir det kanske tio stycken Jag får hoppas det. Jaja. Dom jag faktiskt fick till vart goda iaf :3 1 aug, 2012 21:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Obliviate_: Joo.. Jag vet. Håller på att steka pannkakor atm. Gjorde smet för typ 16 st och fick ut 9 pannkakor. le what? Nästa gång blir det kanske tio stycken Jag får hoppas det. Jaja. Dom jag faktiskt fick till vart goda iaf :3 Det var ju bra En av mina kompisar skulle baka sockerkaka, hon gjorde fjorton satser och fem blev ätliga, en rann ut över spisen XD 1 aug, 2012 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen