Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6416 6417 6418 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


ALLTSÅ AV NÅGON ANLEDNING TYCKET JAG DET VAR JÄTTEROLIG < 3333333333333
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m81sjfaMMl1ro7gbao3_250.gif

1 aug, 2012 20:54

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ALLTSÅ AV NÅGON ANLEDNING TYCKET JAG DET VAR JÄTTEROLIG < 3333333333333
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m81sjfaMMl1ro7gbao3_250.gif

Hahahahahahaha!!!
Alltså den var bara för klockren! XD

1 aug, 2012 20:55

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Conflate:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av M4L13:

best. song. ever.
UND HE'S A POTTERHEAD 8D
Ohmygod, BÄSTA EVER! ;o ♥

I KNOW 8D
and it's so true.
I bet after every concert you go vackstage and f- F- F- F- F- F-
...Fiddle with each others' guitars. ;D

don't you know, when you slap each others bum's that it's SO HOMO 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

1 aug, 2012 20:58

Obliviate_
Elev

Avatar


jag är inte bra i köket...

1 aug, 2012 21:01

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
jag är inte bra i köket...

Övning ger färdighet

1 aug, 2012 21:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
jag är inte bra i köket...

Not me either. xD

1 aug, 2012 21:04

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Obliviate_:
jag är inte bra i köket...

Övning ger färdighet


Joo.. Jag vet. Håller på att steka pannkakor atm.

Gjorde smet för typ 16 st och fick ut 9 pannkakor. le what?

1 aug, 2012 21:04

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Obliviate_:
jag är inte bra i köket...

Övning ger färdighet


Joo.. Jag vet. Håller på att steka pannkakor atm.

Gjorde smet för typ 16 st och fick ut 9 pannkakor. le what?

Nästa gång blir det kanske tio stycken

1 aug, 2012 21:04

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Obliviate_:
jag är inte bra i köket...

Övning ger färdighet


Joo.. Jag vet. Håller på att steka pannkakor atm.

Gjorde smet för typ 16 st och fick ut 9 pannkakor. le what?

Nästa gång blir det kanske tio stycken


Jag får hoppas det. Jaja. Dom jag faktiskt fick till vart goda iaf :3

1 aug, 2012 21:06

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Obliviate_:
jag är inte bra i köket...

Övning ger färdighet


Joo.. Jag vet. Håller på att steka pannkakor atm.

Gjorde smet för typ 16 st och fick ut 9 pannkakor. le what?

Nästa gång blir det kanske tio stycken


Jag får hoppas det. Jaja. Dom jag faktiskt fick till vart goda iaf :3

Det var ju bra
En av mina kompisar skulle baka sockerkaka, hon gjorde fjorton satser och fem blev ätliga, en rann ut över spisen XD

1 aug, 2012 21:11

1 2 3 ... 6416 6417 6418 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.