@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
"You made me run"..
FÖRLÅT MEN ASSÅ, DEN HÄR LÅTEN FÅR MIG ATT GRÅTA. 9TH DOCTOR, COME BACK.. PLEASE, TAKE HIM BACK! MUMS! 1 aug, 2012 19:10 |
|
GinnyOlivia
Elev |
1 aug, 2012 19:28 |
|
Tuggrus
Elev |
Känns som om det var hundra år sen GinnyOlivia var inne på mugglis.. XD
MUMS! 1 aug, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
1 aug, 2012 19:30 |
|
GinnyOlivia
Elev |
wait what. Jag? 'xcuse me men vem är du och va jag var väl inloggad typ igår och alldeles nyss och va va va nu är jag förvirrad
men jaa enligt flera i "Kändistråden" är jag ju extremkänd här så jag fattar att ni saknar mig ![]()
1 aug, 2012 19:34 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: wait what. Jag? 'xcuse me men vem är du och va jag var väl inloggad typ igår och alldeles nyss och va va va nu är jag förvirrad men jaa enligt flera i "Kändistråden" är jag ju extremkänd här så jag fattar att ni saknar mig Miyuki, fast jag har bytt form.. eller hur ska man säga.. MUMS! 1 aug, 2012 19:35 |
|
EMELESEL
Elev |
Oh my..den där killen från ryssland var ju sjukt snygg!
1 aug, 2012 19:37 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Freja: Skrivet av IamAK: fattar inte varför så många i sammanhang med gryffindor säger att dom är lojala eller si och så när att vara lojal är en av hufflepuffs egenskaper. Man kan ju vara lojal även om man inte är en Hufflepuff.. Ja jo, jag vet det! det är bara det att vissa använder det som en anledning till att dom är i gryffindor... om jag nu skulle prata om varför jag är i hufflepuff skulle jag kanske inte använda att jag är intelligent som "argument". 1 aug, 2012 19:40 |
|
Celebikai
Elev |
1 aug, 2012 19:49 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: HAHA anade att det var du som la upp det där innan jag såg användarnamnet. LARRY STYLINSON ofc it was me c8 vem annars? ![]() (yay random weird bild woop)
1 aug, 2012 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen