@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Folket!
Vad är bäst? Word eller OpenOffice? Kan OpenOffice spara ner grejjer i .doc format? Hjääälp? 1 aug, 2012 12:34 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Folket! Vad är bäst? Word eller OpenOffice? Kan OpenOffice spara ner grejjer i .doc format? Hjääälp? Word.. Fast OpenOffice är väl inte så pjåkigt. Japp! 1 aug, 2012 12:38 |
|
Celebikai
Elev |
Blir ledsen i ögat när mina vänner träffar jedward men inte jag
För killarna har landat i sverige fyi. ![]()
1 aug, 2012 12:49 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Celebikai: Blir ledsen i ögat när mina vänner träffar jedward men inte jag För killarna har landat i sverige fyi. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH har de?? 1 aug, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
ÅH JAG ÄLSKAR TWITTERFOLK ♥
1 aug, 2012 12:53 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Celebikai: Blir ledsen i ögat när mina vänner träffar jedward men inte jag För killarna har landat i sverige fyi. har de?? Japp, i Hufvudstaden Schtockhölm c: ![]()
1 aug, 2012 13:00 |
|
M4L13
Elev |
1 aug, 2012 13:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Celebikai: Blir ledsen i ögat när mina vänner träffar jedward men inte jag För killarna har landat i sverige fyi. har de?? Japp, i Hufvudstaden Schtockhölm c: Vänta lite... Mamma, får jag åka till Stockholm??? 1 aug, 2012 13:06 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill träffa Jedward ;_; Fml.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2012 13:22 |
|
Flismos
Elev |
Jg och min Emily funderar över att ta tag i livet och inte Bara att sitta någonstans och se livet flyga förbi
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 1 aug, 2012 13:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen