@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: ![]() Och så trode man att man hade ett rum med mysfaktor. Detta har så mycket mys-potential! omg, vill haaaaaaaaaaa. Vart hittar man en sådan tapet? 1 aug, 2012 11:07 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: ![]() Och så trodde man att man hade ett rum med mysfaktor. Detta har så mycket mys-potential! omg, vill haaaaaaaaaaa. Vart hittar man en sådan tapet? Ja du... Jag har knottriga väggar... så ja. Men det finns ju att beställa på massa ställen. 1 aug, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Meeep Jaha xD, Så vad ska du göra idag då? Inget, men ska gå ut och ta en promenad sen! :] Vad mysigt, jag ska åka och hämta min kompis vid 12.30 Hämta? Okej, vad ska ni göra? ^^ Vid bussen Oki ^^ då blir det inget skajpande va? 1 aug, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: ![]() Och så trodde man att man hade ett rum med mysfaktor. Detta har så mycket mys-potential! omg, vill haaaaaaaaaaa. Vart hittar man en sådan tapet? Ja du... Jag har knottriga väggar... så ja. Men det finns ju att beställa på massa ställen. Har inte hittat någon svensk sida som säljer Harry Ptter tapeter D: Meeep: Nja, inte så mycket iallafall. Men mugglis blir det 1 aug, 2012 11:10 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: ![]() Och så trode man att man hade ett rum med mysfaktor. Detta har så mycket mys-potential! omg, vill haaaaaaaaaaa. Vart hittar man en sådan tapet? Gosh va fint rum ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 1 aug, 2012 11:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: ![]() Och så trode man att man hade ett rum med mysfaktor. Detta har så mycket mys-potential! omg, vill haaaaaaaaaaa. Vart hittar man en sådan tapet? Gosh va fint rum Vill ha allt i det där rummet! 1 aug, 2012 11:15 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Horn
Du får ju specialbeställa, liksom din egen design. XD Och så måste det ju passa din vägg och så. ^^ 1 aug, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: ![]() Och så trode man att man hade ett rum med mysfaktor. Detta har så mycket mys-potential! omg, vill haaaaaaaaaaa. Vart hittar man en sådan tapet? Gosh va fint rum Är det ditt rum? 1 aug, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
1 aug, 2012 11:19 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Dill99
Nej nej, då hade jag typ svimmat. XD 1 aug, 2012 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen