@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Meeep
Jaha xD, Så vad ska du göra idag då? 1 aug, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Bara jag som tycker att det börjar lite för många "sides"? Håller med! Tycker det blir tråkigt och tjatigt. 1 aug, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Bara jag som tycker att det börjar lite för många "sides"? Håller med! Tycker det blir tråkigt och tjatigt. Det blev väldigt många nu, men jag tycker att det är rätt så kul ^-^ 1 aug, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Meeep Jaha xD, Så vad ska du göra idag då? Inget, men ska gå ut och ta en promenad sen! :] 1 aug, 2012 10:55 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Bara jag som tycker att det börjar lite för många "sides"? Håller med! Tycker det blir tråkigt och tjatigt. Det blev väldigt många nu, men jag tycker att det är rätt så kul ^-^ Jo, men... det finns liksom 10 sides nu. Jag gillade det bättre när det bara var omkring 2 eller 3. Som the dark side. Den har funnits i evigheter... typ. x)
1 aug, 2012 10:57 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Bara jag som tycker att det börjar lite för många "sides"? Håller med! Tycker det blir tråkigt och tjatigt. Det blev väldigt många nu, men jag tycker att det är rätt så kul ^-^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Bara jag som tycker att det börjar lite för många "sides"? Håller med! Tycker det blir tråkigt och tjatigt. Det blev väldigt många nu, men jag tycker att det är rätt så kul ^-^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Bara jag som tycker att det börjar lite för många "sides"? Håller med! Tycker det blir tråkigt och tjatigt. Det blev väldigt många nu, men jag tycker att det är rätt så kul ^-^ Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Bara jag som tycker att det börjar lite för många "sides"? Håller med! Tycker det blir tråkigt och tjatigt. Det blev väldigt många nu, men jag tycker att det är rätt så kul ^-^[/ Det är kul att det är många men det blir liiiite jobbigt! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 1 aug, 2012 10:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Meeep Jaha xD, Så vad ska du göra idag då? Inget, men ska gå ut och ta en promenad sen! :] Vad mysigt, jag ska åka och hämta min kompis vid 12.30 1 aug, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Meeep Jaha xD, Så vad ska du göra idag då? Inget, men ska gå ut och ta en promenad sen! :] Vad mysigt, jag ska åka och hämta min kompis vid 12.30 Hämta? Okej, vad ska ni göra? ^^ 1 aug, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Meeep Jaha xD, Så vad ska du göra idag då? Inget, men ska gå ut och ta en promenad sen! :] Vad mysigt, jag ska åka och hämta min kompis vid 12.30 Hämta? Okej, vad ska ni göra? ^^ Vid bussen 1 aug, 2012 11:00 |
|
DeathDownAlex
Elev |
1 aug, 2012 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen