My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! Tackartackar *bugar* xD Ritar du dit rosetten? Japp, det kan jag göra hej 25 jul, 2012 23:22 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! Tackartackar *bugar* xD Ritar du dit rosetten? Japp, det kan jag göra Jaa! ♥ Gud vad jag tycker om dig ;; ![]()
25 jul, 2012 23:23 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! Tackartackar *bugar* xD Ritar du dit rosetten? Japp, det kan jag göra Jaa! ♥ Gud vad jag tycker om dig Hatar när man vill tumma nått men man har slut på tummar Dx Iallafall, här är du med rosett =3 ![]() hej 25 jul, 2012 23:28 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! Tackartackar *bugar* xD Ritar du dit rosetten? Japp, det kan jag göra Jaa! ♥ Gud vad jag tycker om dig Hatar när man vill tumma nått men man har slut på tummar Dx Iallafall, här är du med rosett =3 Åååååååååååh! Rowling vad du äger! Å Rowling vad jag tycker om dig! ;; ![]()
25 jul, 2012 23:30 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! Tackartackar *bugar* xD Ritar du dit rosetten? Japp, det kan jag göra Jaa! ♥ Gud vad jag tycker om dig Hatar när man vill tumma nått men man har slut på tummar Dx Iallafall, här är du med rosett =3 Åååååååååååh! Rowling vad du äger! Å Rowling vad jag tycker om dig! Det är sådana här saker man känner att man vill tumma, fast det suger när man inte kan c: Men tack iallafall hej 25 jul, 2012 23:32 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! Tackartackar *bugar* xD Ritar du dit rosetten? Japp, det kan jag göra Jaa! ♥ Gud vad jag tycker om dig Hatar när man vill tumma nått men man har slut på tummar Dx Iallafall, här är du med rosett =3 Åååååååååååh! Rowling vad du äger! Å Rowling vad jag tycker om dig! Det är sådana här saker man känner att man vill tumma, fast det suger när man inte kan c: Men tack iallafall Jag tackar dig istället eftersom du är så bra, snäll och äger på att rita mig! Haha, tack för att du ritade mig och förlåt för att jag är så hysterisk! x) ;; ![]()
25 jul, 2012 23:35 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! Tackartackar *bugar* xD Ritar du dit rosetten? Japp, det kan jag göra Jaa! ♥ Gud vad jag tycker om dig Hatar när man vill tumma nått men man har slut på tummar Dx Iallafall, här är du med rosett =3 Åååååååååååh! Rowling vad du äger! Å Rowling vad jag tycker om dig! Det är sådana här saker man känner att man vill tumma, fast det suger när man inte kan c: Men tack iallafall Jag tackar dig istället eftersom du är så bra, snäll och äger på att rita mig! Haha, tack för att du ritade mig och förlåt för att jag är så hysterisk! x) Det är väl inget att säga förlåt för? btw, jag la upp bilden på DeviantART hej 25 jul, 2012 23:38 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green: Här är den ![]() Ooops, såg nu att jag glömde rosetten D: Om du vill så kan jag rita dit en rosett på den? Jaa! Men oh My gosh vad snygg jag var! Oc du äger på att rita! Tackartackar *bugar* xD Ritar du dit rosetten? Japp, det kan jag göra Jaa! ♥ Gud vad jag tycker om dig Hatar när man vill tumma nått men man har slut på tummar Dx Iallafall, här är du med rosett =3 Åååååååååååh! Rowling vad du äger! Å Rowling vad jag tycker om dig! Det är sådana här saker man känner att man vill tumma, fast det suger när man inte kan c: Men tack iallafall Jag tackar dig istället eftersom du är så bra, snäll och äger på att rita mig! Haha, tack för att du ritade mig och förlåt för att jag är så hysterisk! x) Det är väl inget att säga förlåt för? btw, jag la upp bilden på DeviantART Omr!!! Vad AWESOME!!!! ;; ![]()
25 jul, 2012 23:57 |
|
Ponnylover
Elev |
jag älskar dom! dom är sååååå söta!!!!
Jag gillar mest den gula ponnyn med cowboy hatt. jag gillar detta avsnittet!
26 jul, 2012 09:06 |
|
Miss_Green
Elev |
26 jul, 2012 09:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen