Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du tycker att Ginny inte passar Harry, som den lilla fangirl hon är. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 19:00 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Falsk. Jag tycker snarare att det är lite sött att hon är så blyg i början på grund av "fangirl"-grejen, och sedan helt underbart att hon och Harry blir kära.
Du visste sedan bok 3 att Hermione och Ron var lite småkära ![]() 14 jan, 2011 19:03 |
|
Soz
Elev |
Sant ...
Ron borde ha blivit ihop med Hermione istället för Lavender? Sherlockian, Whovian etc. 14 jan, 2011 19:09 |
|
Hillevi Claw
Elev |
14 jan, 2011 19:11 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du gillar inte Pansy Parkinson. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 19:13 |
|
Soz
Elev |
Sant
Hon och Draco passar bra ihop? Sherlockian, Whovian etc. 14 jan, 2011 19:15 |
|
Hillevi Claw
Elev |
14 jan, 2011 19:20 |
|
Soz
Elev |
Säkert sant (Jag vet inte vem det är)
Harry borde ha blivit ihop med Ginny för läänge sen ..? Sherlockian, Whovian etc. 14 jan, 2011 19:28 |
|
soratanaka
Elev |
Astroia Greengrass är hon som gifter sig med Draco.
OT: Usch, falskt. Tycker inte de passar tillsammans. Men jag är ju mer in för andra saker, haha. Du tycker att Ravenclaweleverna inte visar så mycket intellekt ändå. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 19:32 |
|
Soz
Elev |
Sant, det var till exempel bara hermione som kunde förtrolla dom falska galeonerna, och inte Ravenclaw eleveverna, vad jag uppfattade.
Du är nöjd med din trollstav? Sherlockian, Whovian etc. 14 jan, 2011 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen