Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Är det svårt att älska och bli älskad?

Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?

1 2 3 ... 63 64 65 ... 137 138 139
Användare Inlägg
Draken Norbert
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
precis♥
Men i detta kapitlet ville jag visa vad som verkligen kan hända, att man faktiskt kan dö om man skär för djupt


... och du visade det sjukt bra. :]

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltho13Lm821qdqz38o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m64m19GHER1rxksouo1_500.gif

26 nov, 2011 16:35

Detta inlägg ändrades senast 2011-11-26 kl. 16:36
Antal ändringar: 1

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
aawwe taack! jag blir jätte rörd

fast jag hoppas ni verkligen inte tar efter vad Conny gör när hon mår dålig, lova mig det! Det är inget bra sätt att göra på, tro mig. Man förstör sitt liv, istället för att prata och lösa problemen ♥


Nej nej, absolut inte! Men jag menade bara att du har skapat en värld så verklig, att jag ser allt framför mig och vill finnas med inne i bärettelsen!

26 nov, 2011 16:36

Bombarda
Elev

Avatar


aa jag förstod det och jag är tacksam över att du tycker så
Men jag ville bara säga att detta inte är en utväg att göra om man mår dåligt. Och att detta absolut inte får uppmuntra någon till att göra det för det är absolut inte det jag vill!

Kärlek till alla!

26 nov, 2011 16:38

Dramione99
Elev

Avatar


^^Jag förstod det redan från början att det inte var det du ville! Det är lugnt. Och det är en väldigt "viktig" sak att skriva om. För det finns ju vissa som "går igenom" detta varje dag!

26 nov, 2011 16:42

Bombarda
Elev

Avatar


aa, och det är det jag vill visa

Jag sitter just nu och skriver en Novell som jag ska skriva till skolan, den handlar om misshandel och brustet hjärta hoppa min lärare blir lika berörd som jag hopps

Kärlek till alla!

26 nov, 2011 16:44

Dramione99
Elev

Avatar


Du får säkert ett A för den. Det är jag övertygad om! ♥

26 nov, 2011 16:45

Dramione99
Elev

Avatar


Ja, gärna!

26 nov, 2011 16:50

Bombarda
Elev

Avatar


Tack ♥ ska bara se till att få den färdigskriven

Kärlek till alla!

26 nov, 2011 16:51

Dramione99
Elev

Avatar


Det blir fint! När ska jag ha läst klart den?

26 nov, 2011 16:52

Dramione99
Elev

Avatar


Ok, skicka en uggla när du har tid!

26 nov, 2011 16:57

1 2 3 ... 63 64 65 ... 137 138 139

Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?

Du får inte svara på den här tråden.