Rose Weasley och Scorpius Malfoy, förbjuden vänskap
Forum > Fanfiction > Rose Weasley och Scorpius Malfoy, förbjuden vänskap
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magda
Elev |
Skrivet av Adrasthea: Jag vet inte varför CC inte skriver, men jag kanske kan knåpa ihop ett inlägg snart. Jag vet inte. Nej okej, men ni har inte lagt ner den va?? ![]()
2 aug, 2012 21:03 |
|
Adrasthea
Elev |
Skrivet av Magda: Skrivet av Adrasthea: Jag vet inte varför CC inte skriver, men jag kanske kan knåpa ihop ett inlägg snart. Jag vet inte. Nej okej, men ni har inte lagt ner den va?? Inte vad jag vet, så nej antagligen inte. "And how did the mysterious Ariana die? Is it possible that Ariana Dumbledore was the first person to die for 'the greater good'?" - Rita Skeeter 2 aug, 2012 21:40 |
|
Magda
Elev |
Skrivet av Adrasthea: Skrivet av Magda: Skrivet av Adrasthea: Jag vet inte varför CC inte skriver, men jag kanske kan knåpa ihop ett inlägg snart. Jag vet inte. Nej okej, men ni har inte lagt ner den va?? Inte vad jag vet, så nej antagligen inte. Okej goodie ![]()
2 aug, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Adrasthea: 'Jag vet inte varför CC inte skriver, men jag kanske kan knåpa ihop ett inlägg snart. Jag vet inte. Du är bäst jao. 2 aug, 2012 21:52 |
|
mums
Elev |
2 aug, 2012 22:06 |
|
Adrasthea
Elev |
"And how did the mysterious Ariana die? Is it possible that Ariana Dumbledore was the first person to die for 'the greater good'?" - Rita Skeeter 2 aug, 2012 22:26 |
|
Curios_cat
Elev |
Jag är så jävla ledsen för att jag inte har skrivit på hela sommarlovet! Men ni vet hur sommarlovet är; fint väder, bada, vara med kompisar, glass. Jag har helt enkelt inte haft lust att sitta inne. Och när jag väl har gjort det har jag glömt bort novellen/haft idétorka.
Jag vet, jag vet, jag vet att vi säkert har förlorat typ TUSEN läsare, men jag lovar att jag ska försöka börja skriva igen! Tack till alla som har stannat kvar!
15 aug, 2012 19:52 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Curios_cat: Jag är så jävla ledsen för att jag inte har skrivit på hela sommarlovet! Men ni vet hur sommarlovet är; fint väder, bada, vara med kompisar, glass. Jag har helt enkelt inte haft lust att sitta inne. Och när jag väl har gjort det har jag glömt bort novellen/haft idétorka. Jag vet, jag vet, jag vet att vi säkert har förlorat typ TUSEN läsare, men jag lovar att jag ska försöka börja skriva igen! Tack till alla som har stannat kvar! Jag är alltid kvar And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 16 aug, 2012 13:27 |
|
96hpevanescence
Elev |
16 aug, 2012 15:35 |
|
mums
Elev |
16 aug, 2012 15:49 |
Forum > Fanfiction > Rose Weasley och Scorpius Malfoy, förbjuden vänskap
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen