Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, eller hur!
"What are Fred and I? Next-door neighbours?" 9 okt, 2011 16:38 |
|
Losa
Elev |
^
Kärlek på det. ♥ But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 9 okt, 2011 16:59 |
|
Borttagen
|
Eller hur! ♥
9 okt, 2011 17:26 |
|
Borttagen
|
Älskar den repliken ♥
hatar de som gör filmerna för att alla kommentarer som tvillingarna säger inte är med.. 9 okt, 2011 17:44 |
|
Losa
Elev |
^
Eller hur... Eller gör om dem så de blir fel.. But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 9 okt, 2011 17:50 |
|
Borttagen
|
Ja så dom inte är roliga längre D:
9 okt, 2011 17:50 |
|
Losa
Elev |
Ja.. :c
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 9 okt, 2011 17:51 |
|
Borttagen
|
Håller med, önskar att det hade varit mer av dem i filmerna. Men när de väl är med så är de awesome! ♥
9 okt, 2011 17:52 |
|
Borttagen
|
Det suger att dom inte kan göra ett bra manus D;
Vi får be JK Rowling att skriva det också ;D 9 okt, 2011 17:52 |
|
killer00712
Elev |
fred och george är bäst
9 okt, 2011 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen