Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Chatttråd :] ♥

Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥

1 2 3 ... 63 64 65 ... 95 96 97
Användare Inlägg
ninja
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Angående "haha".. har kommit på att jag skriver det i nästan varje inlägg, eller något liknande, som "hehe" eller "höhö".. haha alltså.. (< I DID IT AGAIN)

Borde sluta.. haha.

Hahah det gör jag med (you see?) Det är omöjligt att sluta... Vad ska jag annars skriva ..haha

19 aug, 2011 23:44

Borttagen

Avatar


Haha, jag vet.. Alltså... är nog beroende av "haha". Det är ett så bra sätt att uttrycka känslor på..

19 aug, 2011 23:45

ninja
Elev

Avatar


Ja :o Allt man skriver ser så otroligt överseriöst ut annars, eller... Hur man nu ska säga... Haha

19 aug, 2011 23:46

Borttagen

Avatar


Haha, high five! ALLTSÅ. Säger inte precis "haha" i verkligheten men VARFÖR måste jag skriva det.....

19 aug, 2011 23:46

Borttagen

Avatar


Jag är jätteberoende av haha, skriver inte en mening utan haha i typ..

19 aug, 2011 23:46

ninja
Elev

Avatar


High five! Hehehihöho, som omväxling ;D

edit: Damn det känns fel, jag sviker "haha" :c

19 aug, 2011 23:47

kinshaw
Elev

Avatar


haha, känner att jag också använder det jämt. haha eller hehe♥ :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

20 aug, 2011 00:49

childhoodlight
Elev

Avatar


20 aug, 2011 01:16

Borttagen

Avatar


^ You should read i bikt-tråden, just so you know

20 aug, 2011 01:28

leumas vän
Elev

Avatar


Kul, nu är man ensam och övergiven igen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

20 aug, 2011 07:15

1 2 3 ... 63 64 65 ... 95 96 97

Forum > Off Topic > Chatttråd :] &#9829;

Du får inte svara på den här tråden.