Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ninja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Angående "haha".. har kommit på att jag skriver det i nästan varje inlägg, eller något liknande, som "hehe" eller "höhö".. haha alltså.. (< I DID IT AGAIN) Borde sluta.. haha. Hahah det gör jag med 19 aug, 2011 23:44 |
|
Borttagen
|
Haha, jag vet.. Alltså... är nog beroende av "haha". Det är ett så bra sätt att uttrycka känslor på..
19 aug, 2011 23:45 |
|
ninja
Elev |
Ja :o Allt man skriver ser så otroligt överseriöst ut annars, eller... Hur man nu ska säga... Haha
19 aug, 2011 23:46 |
|
Borttagen
|
Haha, high five! ALLTSÅ. Säger inte precis "haha" i verkligheten men VARFÖR måste jag skriva det.....
19 aug, 2011 23:46 |
|
Borttagen
|
Jag är jätteberoende av haha, skriver inte en mening utan haha i typ..
19 aug, 2011 23:46 |
|
ninja
Elev |
High five! Hehehihöho, som omväxling ;D
edit: Damn det känns fel, jag sviker "haha" :c 19 aug, 2011 23:47 |
|
kinshaw
Elev |
20 aug, 2011 00:49 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivit en ny fic, söta skulle ni vara om ni läste!
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7305&page=1#forum.php?topic=7305&page=1
20 aug, 2011 01:16 |
|
Borttagen
|
^ You should read i bikt-tråden, just so you know
20 aug, 2011 01:28 |
|
leumas vän
Elev |
20 aug, 2011 07:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen