the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Ja men vadå " sa Sai misstänksamt Isac var skum och snygg det gillade Sai.
13 nov, 2015 11:31
|
|
Borttagen
|
"det vet jag inte" sa Jasper lite osäkert.
Jasper suckade lite grann.
"Jag gillar inte den där Cisco" sa Jasper
13 nov, 2015 11:49
|
|
Borttagen
|
" Inte jag heller Yukiko är upptagen känner jag " sa Sai och suckade hans sötnos kändes så långt bort nu.
13 nov, 2015 13:43
|
|
Borttagen
|
"Det gör mig lite arg" sa Jasper surt.
13 nov, 2015 13:44
|
|
Borttagen
|
" Inte mig direkt kan ju hitta nån ny men inte lika söt som Yukio " sa Sai med en suck.
13 nov, 2015 13:46
|
|
Borttagen
|
"Det är en skam...ska vi gå tillbaka?" frågade Jasper då han ändå inte fattade vad Isac gjorde.
13 nov, 2015 13:49
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan vi " sa Sai och gick tillbaka han kände att intresset för Yukiko hade försvunnit helt nu han hade varken lust att se på henne prata med henne eller prata om henne.
13 nov, 2015 13:53
|
|
Borttagen
|
Jasper gick tillbaka till de andra i gruppen.
13 nov, 2015 13:54
|
|
Borttagen
|
Sai kom in och log då han såg sin moster vila. Han satte sig på en stol och hade lite småtråkigt.
13 nov, 2015 13:57
|
|
Borttagen
|
"okej kan vi komma på en plan för att bli av med Morgana nu?" frågade Dante med en suck.
13 nov, 2015 13:58
|
Du får inte svara på den här tråden.