Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Flair tog sig till sjön men såg bara Ciefie's bröder avsvimmade på marken.
"Uno , Muxilf vakna" sa Flair & försökte väcka bröderna.
17 sep, 2015 18:08
|
|
Borttagen
|
Tiwi körde snart iväg med skeppet till planeten där Jordan vegan sig som faktiskt var Mars han hade gjort så han kunde leva där.
17 sep, 2015 18:10
|
|
Borttagen
|
Ciefie vaknade upp en aning förvirrat. Hon hade fått en hemsk huvudvärk.
"Var är jag?" frågade hon sig själv.
17 sep, 2015 18:12
|
|
Borttagen
|
" På mars " sa Iwie han hade låst in henne i en bur i Jordans högkvarter.
17 sep, 2015 18:14
|
|
Borttagen
|
Ciefie såg sig en aning nervöst omkring.
"Det här kan inte vara sant" sa Ciefie argt
17 sep, 2015 18:15
|
|
Borttagen
|
" Jag kan gärna bevisa att det är sant " sa Iwie.
17 sep, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
Ciefie såg argt mot honom.
"du ska få för det här" sa Ciefie med en sur blick.
17 sep, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
" lyder bara mästarens order " sa Iwie
" Det gör du och det är bra det " sa Jordan.
" Åh mästare " sa Iwie och bugade sig för Jordan.
17 sep, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
Ciefie suckade irriterat.
"Vad sjutton ska du föreställa för något?" frågade Ciefie en aning förvirrat.
17 sep, 2015 18:22
|
|
Borttagen
|
" En som gör sitt jobb är sin mästares högra hand och kommer alltid vara det " sa Jordan och log.
17 sep, 2015 18:25
|
Du får inte svara på den här tråden.