Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 63 64 65 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Flair tog sig till sjön men såg bara Ciefie's bröder avsvimmade på marken.
"Uno , Muxilf vakna" sa Flair & försökte väcka bröderna.

17 sep, 2015 18:08

Borttagen

Avatar


Tiwi körde snart iväg med skeppet till planeten där Jordan vegan sig som faktiskt var Mars han hade gjort så han kunde leva där.

17 sep, 2015 18:10

Borttagen

Avatar


Ciefie vaknade upp en aning förvirrat. Hon hade fått en hemsk huvudvärk.
"Var är jag?" frågade hon sig själv.

17 sep, 2015 18:12

Borttagen

Avatar


" På mars " sa Iwie han hade låst in henne i en bur i Jordans högkvarter.

17 sep, 2015 18:14

Borttagen

Avatar


Ciefie såg sig en aning nervöst omkring.
"Det här kan inte vara sant" sa Ciefie argt

17 sep, 2015 18:15

Borttagen

Avatar


" Jag kan gärna bevisa att det är sant " sa Iwie.

17 sep, 2015 18:18

Borttagen

Avatar


Ciefie såg argt mot honom.
"du ska få för det här" sa Ciefie med en sur blick.

17 sep, 2015 18:19

Borttagen

Avatar


" lyder bara mästarens order " sa Iwie
" Det gör du och det är bra det " sa Jordan.
" Åh mästare " sa Iwie och bugade sig för Jordan.

17 sep, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


Ciefie suckade irriterat.
"Vad sjutton ska du föreställa för något?" frågade Ciefie en aning förvirrat.

17 sep, 2015 18:22

Borttagen

Avatar


" En som gör sitt jobb är sin mästares högra hand och kommer alltid vara det " sa Jordan och log.

17 sep, 2015 18:25

1 2 3 ... 63 64 65 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.