Hp roll med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hp roll med J_J
|
Borttagen
|
Ari hade valt sida av huset. Man såg att hon trivdes i snön.
6 sep, 2015 18:07
|
|
Borttagen
|
ERic och Jimy kom snart ut och flinar lite
-alla mot alla eller ej?
frågade eric
6 sep, 2015 18:07
|
|
Borttagen
|
" alla mot alla"sa Ari och log glatt mot bröderna.
6 sep, 2015 18:08
|
|
Borttagen
|
eric nickar
-okej
sa han och Jimmy nickar
6 sep, 2015 18:09
|
|
Borttagen
|
Ari flinade och gjorde sig redo.
6 sep, 2015 18:11
|
|
Borttagen
|
Jimmy log och Eri med oc killar började direkt göra sig redo
6 sep, 2015 18:29
|
|
Borttagen
|
Ari hade en snöboll i handen men gömt sig. Hon höll koll på killarna.
6 sep, 2015 18:31
|
|
Borttagen
|
ERic suckar
-okej kör? inga emot ansikte eller nacke
sa han
6 sep, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
" Visst inget mot ansiktet eller nacken" sa Ari och log till.
6 sep, 2015 19:08
|
|
Borttagen
|
ERic flianr
-eler hals
sa han diekt oh Jimym suckar-
ge dig Eric nu kör vis
a ahn
6 sep, 2015 19:15
|
Du får inte svara på den här tråden.