ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag och Jenn kommer snart fram till en glänta, långt in i skogen. Jag var där mycket, när jag var liten. Skogen har slutat växa i en nästan perfekt, stor cirkel. I ena hörnet finns det en stor hög med gamla, stora, mossiga stenar. Mittemot ligger en liten sjö som jag badade i, när jag besökte stället sist. Mossa, på hela platsen, förutom vid [i]sjön[/]. Jag hör flåsanden, när jag och Jenn börjar med det andra tältet. Jag vänder mig snabbt om. Det är... "Will! Joey! GWEN! Åh vad bra att ni är här!" Halvskriker jag, medans jag springer fram till dom, och kramar dom. De verkar förvånade, men slappnar sedan av. Go Fuck yourself you damn cereal 20 aug, 2015 21:46 |
|
Borttagen
|
Jenn
När vi kom fram var vi vid en magisk plats. Jag snurra runt gapande. "Det är vackert", sa jag bara 20 aug, 2015 21:48 |
|
Kaylin
Elev |
(Vi säger att det redan har hänt^. Alltså att du säger att det är vakert, orkar inte ändra! (x. )
Go Fuck yourself you damn cereal 20 aug, 2015 21:49 |
|
Borttagen
|
(Sorry
Jenn "Hej", hälsar jag till Will, Joey och Gwen 20 aug, 2015 21:53 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag satt på en sten när jag såg Will, Joey och Gwen komma. Jag vinkade och sprang fram till dom. ”Shit, dödsätarna är efter oss” sade jag. Vi började slå upp tälten. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 aug, 2015 21:57 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag hälsar på Kayla, Jossan och Jenn samtidigt som jag försöker ta in platsen. Månljuset lyser upp gläntan och får daggen i mossan att glittra. När vi inte pratar är det som om det går att ta på tystnaden. Men det är en bra känsla, jag känner mig fri. Som om jag skulle kunna leva ett helt liv här. 20 aug, 2015 21:57 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Mina föräldrar var ju bortresta i tre veckor. Vi satte upp det stora tältet, lade in Alla madrasser. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 aug, 2015 22:02 |
|
Kaylin
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: Jossan - Mina föräldrar var ju bortresta i tre veckor. Vi satte upp det stora tältet, lade in Alla madrasser. (Jossi, det var två tält, inte ett!) Kayla När vi äntligen är klara med tälten, sätter vi oss ner. "Gwen, vad hände egentligen?! Jag förstod att du blev häktad, men... Varför?! Och hur? Vad vill Dödsätarna oss?" Go Fuck yourself you damn cereal 20 aug, 2015 22:08 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Oj sorry!)
Jossan - Jag hämtade några konservburkar. "Gwen, vad hände egentligen?" Hörde jag Kayla fråga. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 aug, 2015 22:10 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Jag vet inte. Jag blev intagen på förhör, och sen satte dom mig i en cell över natten. Så jävla läskigt! Dödsätarna vill förhöra er andra också!" 21 aug, 2015 06:48 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen