Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
True Potterhead
Elev |
Azia
Jag tog Tink och Josse i armen och tog täten in mot själva kyrkan. När jag gick genom de höga dörrarna undrade jag i mitt stilla sinne om det var som prästerna sa. Om pappa var i himlen nu.
11 aug, 2015 21:31 |
|
smörbyttan
Elev |
11 aug, 2015 22:08 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag kunde inte gråta. Alla grät. Men inte jag. Jag försökte och försökte, men nej. Jag kunde inte gråta! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 aug, 2015 22:26 |
|
Borttagen
|
Priim
Jag gick in i kyrkan 12 aug, 2015 07:25 |
|
Borttagen
|
Will
Jag gick långsamt in i kyrkan. 12 aug, 2015 08:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag var som en sten. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 09:27 |
|
Borttagen
|
Jag gick in i kyrkan och satte mig längst fram i kyrkan.
12 aug, 2015 09:29 |
|
queenmalfoy
Elev |
12 aug, 2015 09:51 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Prsästen började prata. Han pratade om att vi kom upp och slutade i jord. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 10:08 |
|
Borttagen
|
Priim-
Jag grät och kramade mamma. 12 aug, 2015 10:37 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen