Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
3 aug, 2015 11:20 |
|
Borttagen
|
" Vad brukar jag göra?" frågade Hermione. Jag tror att jag kanske kan behärska den där besvärjelsen.
3 aug, 2015 11:25 |
|
Lele
Elev |
3 aug, 2015 11:27 |
|
Borttagen
|
" Men det vet jag." sa jag.
3 aug, 2015 11:30 |
|
Lele
Elev |
3 aug, 2015 11:31 |
|
Borttagen
|
" Det finns en besvärjelse som kan ge superintelligens. Den är väldigt invecklad men jag tror att jag behärskar den." Sade jag .
3 aug, 2015 11:35 |
|
Lele
Elev |
3 aug, 2015 11:35 |
|
Borttagen
|
" Okej. " Sade jag. " Får jag min stav så." Sade jag. Hermione gav mig staven. Jag gjorde en invecklad åtta med staven och sa en formel.
3 aug, 2015 11:37 |
|
Lele
Elev |
Hermione ryckte till och föll sedan ihop. "Hoppas det funkar" sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
3 aug, 2015 11:38 |
|
Borttagen
|
Hermione ställde sig upp igen.
3 aug, 2015 11:39 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen