Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Har du någon bättre idé?" Frågar jag.
16 okt, 2015 09:21 |
|
ellisen05
Elev |
" Eh... Nä, vi kör på det rummet." säger jag trött.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 16:05 |
|
Borttagen
|
"Bra", säger jag.
16 okt, 2015 18:17 |
|
ellisen05
Elev |
Vi började gå dit.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 18:17 |
|
Borttagen
|
"Okej... vad ska vi öh... tänka då?"
16 okt, 2015 18:21 |
|
ellisen05
Elev |
" Vadå tänka?" sa jag hjärndött.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 18:57 |
|
Borttagen
|
"Ja men för att få upp dörren!" Säger jag.
16 okt, 2015 18:57 |
|
ellisen05
Elev |
" Vi behöver ett ställe att göra trolldrycker på." säger jag självklart.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 18:58 |
|
Borttagen
|
"Ja men tänk på det då", säger jag och tänker intensivt på ett rum som man kan göra trolldrycker i.
16 okt, 2015 19:00 |
|
ellisen05
Elev |
Jag tänker på det och en dörr kommer fram.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen