Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

1 2 3 ... 63 64 65 ... 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Har du någon bättre idé?" Frågar jag.

16 okt, 2015 09:21

ellisen05
Elev

Avatar


" Eh... Nä, vi kör på det rummet." säger jag trött.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 16:05

Borttagen

Avatar


"Bra", säger jag.

16 okt, 2015 18:17

ellisen05
Elev

Avatar


Vi började gå dit.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 18:17

Borttagen

Avatar


"Okej... vad ska vi öh... tänka då?"

16 okt, 2015 18:21

ellisen05
Elev

Avatar


" Vadå tänka?" sa jag hjärndött.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 18:57

Borttagen

Avatar


"Ja men för att få upp dörren!" Säger jag.

16 okt, 2015 18:57

ellisen05
Elev

Avatar


" Vi behöver ett ställe att göra trolldrycker på." säger jag självklart.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 18:58

Borttagen

Avatar


"Ja men tänk på det då", säger jag och tänker intensivt på ett rum som man kan göra trolldrycker i.

16 okt, 2015 19:00

ellisen05
Elev

Avatar


Jag tänker på det och en dörr kommer fram.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 19:03

1 2 3 ... 63 64 65 ... 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.