Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 12:27
|
|
Borttagen
|
"Var det där av ilska eller vänlighet?" sa jag och skrattade.
29 mar, 2014 12:28
|
|
Borttagen
|
- Vad tror du, skrek jag och slog henne igen.
29 mar, 2014 12:29
|
|
Borttagen
|
"Nyss grät du vid min sida och nu slår du mig av alla krafter" sa jag. "Ja, faktiskt lite svårt att gissa, men fortsätt du för all del."
29 mar, 2014 12:31
|
|
Borttagen
|
- Du är ju dum i huvudet Katie fattar inte du att jag är orolig för dig och du tycker det är kul att jag nästan dödade dig, skrek jag.
29 mar, 2014 12:32
|
|
Borttagen
|
"Om du är orolig, varför slår du mig då?" frågade jag förvånat. "Hatar du eller älskar du mig?"
29 mar, 2014 12:33
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 12:34
|
|
Borttagen
|
"Och du är orolig?" sa jag. "Knappast. Jag mår bra, du kan vara lugn."
29 mar, 2014 12:36
|
|
Borttagen
|
- Jag kan fan inte vara lugn, skrek jag.
Hur trög får man vara igentligen.
29 mar, 2014 12:37
|
|
Borttagen
|
"Var inte det då" sa jag lungt. "Jag vill bara säga att jag är brevid dig, och då är det inte nödvändigt att skrika sig hes. Jag ska gå ut och..."
Jag avbröts.
29 mar, 2014 12:39
|
Du får inte svara på den här tråden.