PRS - TildeW & ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS - TildeW & ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tar min väska och väntar på Finn.
19 feb, 2014 19:03 |
|
TildeW
Elev |
19 feb, 2014 19:04 |
|
Borttagen
|
När Finn kommer ser han förvånat på mig.
"Varför väntade du?" frågar han. "Vi ska ju ändå gå hem tillsammans, och vi är bröder" säger jag. 19 feb, 2014 19:05 |
|
TildeW
Elev |
19 feb, 2014 19:06 |
|
Borttagen
|
Finn ler svagt och sedan börjar vi gå.
19 feb, 2014 19:06 |
|
TildeW
Elev |
19 feb, 2014 19:07 |
|
Borttagen
|
När vi kommer hem går jag in på mitt rum.
19 feb, 2014 19:08 |
|
TildeW
Elev |
19 feb, 2014 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen