Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Men du gillar henne ändå."
Jag vände mig till att kasta bollen mot stängslet igen.
Träff. Bom. Fånga. Smasch.
Om och om igen.
Samma ritual.
Träff. Bom. Fånga. Smasch.
22 feb, 2014 21:56
|
|
Borttagen
|
"Ja det gör jag"
Upprepade jag och började gå igen innan hon skulle hindra mig en till gång.
22 feb, 2014 21:57
|
|
Borttagen
|
"Hej då, då!" Sa jag efter honom.
22 feb, 2014 22:01
|
|
Borttagen
|
Jag svarade inte.
Jag gick hem till Hope. Bara hennes bil, alltså riskfritt. Jag knackade tveksamt på.
22 feb, 2014 22:02
|
|
Borttagen
|
-Hope-
Jag öppnade dörren.
"Hej!" Sa jag med ett leende.
22 feb, 2014 22:07
|
|
Borttagen
|
"Hej..."
Mumlade jag och tvingade fram ett litet leende. Jag hade fortfarande det Shantel sagt ringande i öronen.
22 feb, 2014 22:09
|
|
Borttagen
|
"Har det hänt något?" Frågade jag försiktigt.
22 feb, 2014 22:23
|
|
Borttagen
|
"Min syster tycker inte att jag borde umgås med dig"
Mumlade jag och undvek hennes blick
22 feb, 2014 22:25
|
|
Borttagen
|
"Varför inte?" Frågade jag och blev så häpen att jag inte ens blev arg, eller ledsen för den delen.
22 feb, 2014 22:31
|
|
Borttagen
|
"Hon tycker att du förtjänar någon bättre. Och jag håller med. Jag är inte bra"
22 feb, 2014 22:33
|
Du får inte svara på den här tråden.