Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

1 2 3 ... 63 64 65 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Men du gillar henne ändå."
Jag vände mig till att kasta bollen mot stängslet igen.
Träff. Bom. Fånga. Smasch.
Om och om igen.
Samma ritual.
Träff. Bom. Fånga. Smasch.

22 feb, 2014 21:56

Borttagen

Avatar


"Ja det gör jag"
Upprepade jag och började gå igen innan hon skulle hindra mig en till gång.

22 feb, 2014 21:57

Borttagen

Avatar


"Hej då, då!" Sa jag efter honom.

22 feb, 2014 22:01

Borttagen

Avatar


Jag svarade inte.
Jag gick hem till Hope. Bara hennes bil, alltså riskfritt. Jag knackade tveksamt på.

22 feb, 2014 22:02

Borttagen

Avatar


-Hope-

Jag öppnade dörren.
"Hej!" Sa jag med ett leende.

22 feb, 2014 22:07

Borttagen

Avatar


"Hej..."
Mumlade jag och tvingade fram ett litet leende. Jag hade fortfarande det Shantel sagt ringande i öronen.

22 feb, 2014 22:09

Borttagen

Avatar


"Har det hänt något?" Frågade jag försiktigt.

22 feb, 2014 22:23

Borttagen

Avatar


"Min syster tycker inte att jag borde umgås med dig"
Mumlade jag och undvek hennes blick

22 feb, 2014 22:25

Borttagen

Avatar


"Varför inte?" Frågade jag och blev så häpen att jag inte ens blev arg, eller ledsen för den delen.

22 feb, 2014 22:31

Borttagen

Avatar


"Hon tycker att du förtjänar någon bättre. Och jag håller med. Jag är inte bra"

22 feb, 2014 22:33

1 2 3 ... 63 64 65 ... 69 70 71

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Du får inte svara på den här tråden.