Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag stödde Diego in i huset och la försiktigt ner honom på en soffa.
2 nov, 2013 12:28
|
|
Borttagen
|
Will bar upp mig på mitt rum och la mig i min säng.
"Tack..."
Mumlade jag och slöt ögonen.
2 nov, 2013 12:29
|
|
Borttagen
|
-Will-
Jag log och pussade henne på munnen igen.
Jag hörde hur Dean kom in.
2 nov, 2013 12:30
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade ögonen igen när jag hörde någon mer komma in.
2 nov, 2013 12:31
|
|
Borttagen
|
2 nov, 2013 12:32
|
|
Borttagen
|
Jag granskade honom. Han såg snäll ut.
2 nov, 2013 12:33
|
|
Borttagen
|
"Hej." Jag gillade inte hur han stirrade på Sanna, så jag flyttade mig närmare henne och la mig bredvid henne i sängen medan jag smekte hennes kind.
2 nov, 2013 12:33
|
|
Borttagen
|
Jag gömde blygt ansiktet mot Wills axel.
2 nov, 2013 12:36
|
|
Borttagen
|
Jag hörde Dean gå ut igen.
-Wee-
Jag satte mig ihopkurad på Diegos fotände.
2 nov, 2013 12:40
|
|
Borttagen
|
-några timmar senare-
Jag vaknade pigg och glad. Will hade tydligen gått ner till dom andra. Jag satte mig upp.
2 nov, 2013 12:47
|
Du får inte svara på den här tråden.