Skogens hemligheter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skogens hemligheter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Hon strök honom över ryggen tills han somnade och mumlade tröstande ord. Dagen hade grytt men hon ville inte flytta på sig.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 nov, 2013 10:42 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent sov tungt och länge trots att det redan var en ny dag. Men tillslut vaknade han och log svagt då han såg henne i sin famn. "Godmorgon" mumlade han och kysste henne.
6 nov, 2013 10:44 |
|
Vildvittra
Elev |
"God morgon, mår du bättre?" sa hon mjukt och kysste honom tillbaka.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 nov, 2013 10:47 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent nickade och satte sig upp lite och ryste av den kalla luften mot hans bara överkropp. "Ja, tack" sa han och tog sig upp ur sängen och klädde på sig.
6 nov, 2013 10:48 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vad bra, det glädjer mig." sa hon och följde hans exempel och klädde på sig även hon. "Hjälper du mig med snörningen?" frågade hon och höll undan håret.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 nov, 2013 19:56 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent nickade och steg upp bakom henne och tog tag i snörena och trädde in dem på rätt ställen och knöt. "Sådär ja" log han och kysste hennes kind innan han gick mot dörren. "Tänkte äta frukost, sedan har jag lite arbeta att ta hand om, du får göra vad du vill".
6 nov, 2013 19:59 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack" sa hon och nickade, "Äter gärna frukost med dig." sa hon och tog hans hand då de tog sig till matsalen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 nov, 2013 20:03 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent kramade om hennes hand. "Du kanske vill se till dina getter?" föreslog han då de kom in i matsalen. Han drog ut stolen för henne innan han satte sig på den andra. Det fanns bröd, ägg, ost, skinka, ja allt som var möjligt som frukost.
6 nov, 2013 20:05 |
|
Vildvittra
Elev |
Indra nickade, "Ja, kanske det. De är i stallet va?" frågade hon och kysste honom lätt och satte sig. Hon tog lite av varje, ovan med så mycket mat.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 nov, 2013 20:20 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Vincent nickade och tog sedan för sig av maten och åt med god aptit och åt det mesta. Men tillslut reste han sig. "Jag går itll mitt kontor nu, är det något är det bara att komma" log han innan han gick.
6 nov, 2013 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen