(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 02:07 |
|
Borttagen
|
- Ska vi gå till biblioteket ?
26 okt, 2013 02:09 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 02:13 |
|
Borttagen
|
Jag drog Add med mig och tog mina böcker på vägen. Jag satte mig vid ett bord i biblioeket och slog upp min bok och tog en bit pergament.
26 okt, 2013 02:14 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 02:17 |
|
Borttagen
|
- Vad ska jag göra ? Frågade jag med en djup suck.
26 okt, 2013 02:18 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 02:21 |
|
Borttagen
|
- Den. Sade jag och pekade på en av uppgifterna.
26 okt, 2013 02:22 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 02:25 |
|
Borttagen
|
Jag nickade och började skriva. Jag märkte att jag skrev fel på nästan alla frågor.
Jag suckade och skakade på huvudet. 26 okt, 2013 02:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen