[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ok,sa jag svagt.
Jag gick med Samine in i ett rum och mycket riktigt. Där inne fanns en liten tv apparat. 30 aug, 2013 23:07 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 23:09 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner på en stol som stod i rummet,sedan tittade jag upp mot den lilla tv-aparaten
30 aug, 2013 23:11 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 23:13 |
|
Borttagen
|
Bilden var lite hackig men man kunde tydligt se Emma och Gina som överföll Samine bakifrån och sedan förde bort henne. Ett tag senare såg man Emma och Gina längst bort i Korridoren. Emma drack nåt ur en flaska och blev...SAMINE! Det måste ha varit polyjuice elexir.
Jag fick en stor klump i magen. 30 aug, 2013 23:15 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 23:17 |
|
Borttagen
|
"Förlåt,utbrast jag med tårar i rösten. Jag trodde det var du hela tiden.
30 aug, 2013 23:18 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 23:20 |
|
Borttagen
|
Det började rinna en tår från min kind.
"Nej det är inte okej,sa jag lågt. Jag är ett svin 30 aug, 2013 23:21 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 23:24 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen