Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 18:32
|
|
Borttagen
|
"Luke förlåt,sa jag igen. Jga älskar dig.
8 aug, 2013 18:36
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 18:36
|
|
Borttagen
|
Jag grät mera. Jag satte mig på golvet.
8 aug, 2013 18:38
|
|
Borttagen
|
Jag klädde på mig mina finaste kläder
8 aug, 2013 18:46
|
|
Borttagen
|
Jag knackade på dörren till rummet där Kelly var
8 aug, 2013 18:59
|
|
Borttagen
|
Jag drog fort över min röda sommarklänning över rumpan och satte mig på sängen
8 aug, 2013 19:00
|
|
Borttagen
|
" hej" sa jag och kollade ledset på " killen som störde oss när vi låg, han lade en förbannelse över mig, madam pomfrey, har gett mig motgift , så det var därför
8 aug, 2013 19:03
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 19:03
|
|
Borttagen
|
Ja , så det var inte "riktiga jag" som låg med lilja
8 aug, 2013 19:05
|
Du får inte svara på den här tråden.