UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nutella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av nutella: ugglan hedwig, jag blir rädd för din forumssignatur :s Varför då spöken :s
21 dec, 2012 22:38 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, hahahaha wtf alltså är han din kompis ny på tumblr eller är hans tumblr bara seg? haha Förmodligen bara seg, för att han har haft tumblr ett bra tag! haha men hur många följare har du på tumblr förresten? Lite över 300, dudå? omg herregud nu skäms jag hahahahaha 34... kan man skylla på att jag bara haft det i nån månad? hehe Haha, oj! Aja, alla börjar någon stans, right? Tagga mycket saker och reblogga mycket, då gainar du followers, believe me! haha men jag orkar inte tagga hahaha, hatar taggar verkligen alltså! sen shoutout's, jag vet inte vad jag tycker om shoutouts haha Jag är inte så för shoutouts, tycker bara att det är jobbigt och tar plats på dashboardet, jag följer aldrig någon som blivit shoutoutad.. haha det är så fult egentligen, men helt ärligt om nån med några tusen followers skulle fråga så hade man ju ändå svarat ja liksom Haha, ja! Det är klart! Om någon skulle fråga mig om jag ville bli shoutoutad skulle jag svarat ja, oavsett antal followers! haha jag med, nej men jag får väl börja tagga skiten ur mina bilder I guess Gör det! Ha massa onödiga, förnamn, efternamn, you name it.. får väl lägga in namnen på alla i one direction så stiger väl mina followers rätt snabbt haha Hahaah ja haha åh nej, det är ju typ självmord av ens mentala värde (wtf kan man ens säga så?) Haha, nästan 21 dec, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Incendio, men jaaa bad händer annals ikväll då?
21 dec, 2012 22:39 |
|
LoonyMe
Elev |
21 dec, 2012 22:40 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Vill ni här i tråden köra någon lek?
21 dec, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Incendio, men jaaa bad händer annals ikväll då? haha wtf där var ju bara konstiga stavfel 21 dec, 2012 22:41 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Incendio, men jaaa bad händer annals ikväll då? Absolut ingenting, faktiskt. Väntar på en film från en kompis, dagens uppträdande youknow.. Själv då? 21 dec, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2012 22:41 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, men jaaa bad händer annals ikväll då? Absolut ingenting, faktiskt. Väntar på en film från en kompis, dagens uppträdande youknow.. Själv då? haha ingenting, lyssnar på hannah montana...? hahahaha bara konstigt Hahha förstår det 21 dec, 2012 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen