Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
bruna
28 aug, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Bruna ögon
28 aug, 2012 20:59 |
|
Ladusvalan
Elev |
Precis som många av er säger så är det ju fint både med blåa och bruna ögon. Fast jag tror ändå att blåa är mer "min grej". Dock gillar jag inte isblå ögon, för det tycker jag kan bli lite läskigt.
Blåa ögon (20 röster) vann kampen mellan blåa och bruna ögon (14 röster). Grattis! Jag vet att det är lite senare än vanligt men jag tänkte ändå klämma in en ny fråga i första inlägget som ni kan svara på, om ni vill. 29 aug, 2012 16:52 |
|
Ginny00
Elev |
Ris.
29 aug, 2012 17:00 |
|
Elin Lovegood
Elev |
29 aug, 2012 17:01 |
|
MizzNina
Elev |
Potatis. Speciellt FÄRSKpotatis.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 aug, 2012 17:03 |
|
MoonlightDreams
Elev |
29 aug, 2012 17:04 |
|
Boba
Elev |
Svår fråga... Men om det ska vara tillagat så är det ris, jag älskar rå potatis, men inte tillagad.
29 aug, 2012 17:05 |
|
Draconifors
Elev |
Ris! Åh, det är så gott
Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 29 aug, 2012 17:07 |
|
Dream
Elev |
Dagens antingen eller:
Jaha, det beror ju helt på vad man kombinerar det med. Vissa maträtter är inte alls goda med ris, medan andra är det, samma sak med potatis. Men då man kan göra mycket mer med potatis, måste det bli det.
29 aug, 2012 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen