Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Det vet man aldrig.. De jag tävlar mot har typ flest läsare på hela mugglis och deras FFs är så jävla bra.Skrivet av Borttagen: Jag ska hinna få in ett nytt kapitel innan röstningen till fanfictiontävlingen börjar! Vilket jag inte vet när det är... Men men. Idag var sista inlämningsdatumet. NERVÖS O_O Vad bra! Det kommer gå jättebra ♥ Jag kanske inte har alla läsare i världen, men jag har de bästa, och det är viktigast ♥ Åter igen, älskar er och tack för att ni finns! ♥ 31 aug, 2012 19:57 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Det vet man aldrig.. De jag tävlar mot har typ flest läsare på hela mugglis och deras FFs är så jävla bra.Skrivet av Borttagen: Jag ska hinna få in ett nytt kapitel innan röstningen till fanfictiontävlingen börjar! Vilket jag inte vet när det är... Men men. Idag var sista inlämningsdatumet. NERVÖS O_O Vad bra! Det kommer gå jättebra ♥ Jag kanske inte har alla läsare i världen, men jag har de bästa, och det är viktigast ♥ Åter igen, älskar er och tack för att ni finns! ♥ Man kan ju aldrig veta. Du kanske inte vinner, men det kommer gå bra ändå ![]()
31 aug, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Näjj.Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Det vet man aldrig.. De jag tävlar mot har typ flest läsare på hela mugglis och deras FFs är så jävla bra.Skrivet av Borttagen: Jag ska hinna få in ett nytt kapitel innan röstningen till fanfictiontävlingen börjar! Vilket jag inte vet när det är... Men men. Idag var sista inlämningsdatumet. NERVÖS O_O Vad bra! Det kommer gå jättebra ♥ Jag kanske inte har alla läsare i världen, men jag har de bästa, och det är viktigast ♥ Åter igen, älskar er och tack för att ni finns! ♥ Man kan ju aldrig veta. Du kanske inte vinner, men det kommer gå bra ändå Tack ! ♥ 31 aug, 2012 19:59 |
|
JosefinFini
Elev |
31 aug, 2012 19:59 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Men jag VET att det kommer gå bra!!! Längtar till nästa kapitel, och tror att det kommer gå bra för dig i tävlingen ♥ Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 31 aug, 2012 21:53 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror på att du har en god chans att vinna.Skrivet av JosefinFini: Det vet man aldrig.. De jag tävlar mot har typ flest läsare på hela mugglis och deras FFs är så jävla bra.Skrivet av Borttagen: Jag ska hinna få in ett nytt kapitel innan röstningen till fanfictiontävlingen börjar! Vilket jag inte vet när det är... Men men. Idag var sista inlämningsdatumet. NERVÖS O_O Vad bra! Det kommer gå jättebra ♥ Jag kanske inte har alla läsare i världen, men jag har de bästa, och det är viktigast ♥ Åter igen, älskar er och tack för att ni finns! ♥
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
31 aug, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Taack hörrni! ♥
IMORGON KANSKE RÖSTNINGEN BÖRJAR O_O 31 aug, 2012 22:11 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Taack hörrni! ♥ IMORGON KANSKE RÖSTNINGEN BÖRJAR O_O Och det kommer gå br... RÖSTA PÅ MIG!!! *Stjäl dina läsare* ~MY TUMBLR~ 31 aug, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: DU HAR MÅNGA NOG O_O Skrivet av Borttagen: Taack hörrni! ♥ IMORGON KANSKE RÖSTNINGEN BÖRJAR O_O Och det kommer gå br... RÖSTA PÅ MIG!!! *Stjäl dina läsare* *Stjäl tillbaka* 31 aug, 2012 22:36 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: DU HAR MÅNGA NOG O_O Skrivet av Borttagen: Taack hörrni! ♥ IMORGON KANSKE RÖSTNINGEN BÖRJAR O_O Och det kommer gå br... RÖSTA PÅ MIG!!! *Stjäl dina läsare* *Stjäl tillbaka* Rösta på HarryPotterr, hon förtjänar det ~MY TUMBLR~ 31 aug, 2012 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen