The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag. Dör. Så. Bra.
Men åååh, så fint med stycket om att hon gick till/mot huset, och stycket över. Andrea. Dör. Awesome. AAAAAAAAH!!!!!! BÄST! Och delen med Luna. ♥ Jag orkar inte skriva en mer kreativ kommentar (mobilen -.-" 10 okt, 2012 21:24 |
|
Victoire Weasly
Elev |
10 okt, 2012 21:27 |
|
Twiie
Elev |
10 okt, 2012 21:30 |
|
Ginny00
Elev |
..Inte för att ni verkar lida ♥ Älskar er!
Random babbel: Höstlövsstycket kommer från en skoluppgift, haha. Jag skulle beskriva höst utan att nämna att det var höst. That's easy Jag tycker om att deras dotter har quidditchgenerna, sådan blivande slagman som hon är. Oh well.. i just think it's cute. ♥ Jag kan tillbringa kvällar med att leta bilder på vem det nu blir som får 'spela' henne på bild. Jag har några sparade, faktiskt. :' 10 okt, 2012 21:33 |
|
tjejigadia
Elev |
10 okt, 2012 22:26 |
|
Ginny00
Elev |
♥ Nästa blir längre, and it's a promise.
10 okt, 2012 23:16 |
|
tjejigadia
Elev |
11 okt, 2012 07:36 |
|
Tonks_xD
Elev |
omgiloveyou♥
Det här kaptilet var fantastiskt, det (som alla andra) var värt att vänta på, men jag tycker inte att det har gått särskillt långsamt, du har ju inte mått så bra. Gillar mest det stycket med Harry, tror jag ♥ Förlåt för att det inte blev så kreativt men måste verkligen till skolan nu... ![]()
11 okt, 2012 08:15 |
|
Viethina
Elev |
Så jävla bra alltså
![]() Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 11 okt, 2012 08:20 |
|
viktor
Elev |
Awsome kapitel
11 okt, 2012 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen