Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den stumma häxan...

Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...

1 2 3 ... 63 64 65
Användare Inlägg
mican00
Elev

Avatar


Glömmer aldrig denna ff, jag slutade inte bevaka eller något

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

4 nov, 2012 10:12

amanda1104
Elev

Avatar


Jag bevakar fortfarande♥

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

4 nov, 2012 11:11

GinnyForever
Elev

Avatar


Skrivet av AlexZz:
Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av AlexZz:
Skrivet av GinnyForever:
AlexZz? Är du kvar?

Ehh... typ. >_>

Kommer det mer?

Beror på.

*Trodde verkligen alla glömt den här. owo*

Vill du hjälpa mig komma på något att skriva? pwq

Sure!

4 nov, 2012 17:49

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Jag bevakar fortfarande Jag tycker att... Jag säger till om jag kommer på något

~MY TUMBLR~

4 nov, 2012 21:13

AlexZz
Elev

Avatar


Nyheter om Den Stumma Häxan

Jag måste meddela att jag officiellt lägger Den Stumma Häxan på is. Jag gör det med dåligt samvete, men en vän fick mig att rycka upp mig och avsluta något som jag ändå inte har någon inspiration att skriva till. Jag tycker det är elakt att låta er vänta och tro att jag lägger ut något, det kanske blir så i framtiden. Jag tänker inte lägga ned den - utan mer pausa den för en längre tid. Om ni vill kan ni vara kvar och vänta till dess, jag är lycklig och glad över allt stöd och positiva kommentarer jag fått, jag är även glad över de negativa - all feedback har varit styrkande och jag hoppas på att ni har tyckt om FF:en och ni ska bara komma ihåg att den är inte nedlagd. Utan mer... pausad. Så det är helt enkelt officiellt att jag inte kommer skriva mer på den, på en lång, lång tid. Istället ska jag försöka göra verklighet av några andra idéer som jag fått på senaste tiden. Jag kan länka här när jag lagt upp min nya FF här på mugglis, om ni har intresse av att läsa fler av mina verk. ^^ Jag kommer att meddela när jag ska lägga upp nästa, så gå inte runt och hoppas för ingenting.

En än gång, säger jag tack. Tack så mycket för att ni läst, kommenterat och tyckt till om min FF. Det har varit en givande upplevelse. ♥ Thank you so much. ♥

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

8 dec, 2012 13:20

Borttagen

Avatar


Jag är kvar och väntar c: ♥
Och jag är intresserad c:

8 dec, 2012 13:22

GinnyForever
Elev

Avatar


Suck. Jaja, du lägger i alla fall inte ner den, tack och lov.

9 dec, 2012 16:53

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Det gör absolut inget Jag är kvar här när du drar igång igen, always

~MY TUMBLR~

9 dec, 2012 19:04

amanda1104
Elev

Avatar


Jag kommer vänta tro inget annat

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

10 dec, 2012 16:39

cikki
Elev

Avatar


Jag har suttit och sträckläst från klockan 5.
Den här fanfictionen är superbra, och det är bra att du inte lägger ner den helt. jag kommer vänta tills jag blir gråhårig på att du vill fortsätta denna. För det är det du måste: Du måste tycka det är kul att skriva på den. ♥

10 dec, 2012 19:39

1 2 3 ... 63 64 65

Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...

Du får inte svara på den här tråden.