ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja man kan säga att jag e den klassiska 08:an hehe ..vad nu den e xD
15 feb, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Hejhej... nu är jag tillbaka!
Jag har varit och ätit Mugglartacos! 15 feb, 2012 19:41 |
|
J-star Black
Elev |
Asså, du är så himla awesome, diggar verkligen hur du bara gör allt så kul, mugglartaccos, mugglarskola,
Bre, jag tror du fått en ny beundrare ![]() ![]()
15 feb, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Asså, du är så himla awesome, diggar verkligen hur du bara gör allt så kul, mugglartaccos, mugglarskola, Bre, jag tror du fått en ny beundrare Då har jag ganska många beundrare... 1. 2 tjejer på lågstadiet som typ går i 3:an. 2. Weasleys lillebror. 3. Du. 4. Och några till... 15 feb, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
OMG jag ser ju också ypp till dig brorsan! Du är för aweosome för att vara sann!
15 feb, 2012 19:48 |
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
15 feb, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Regulus Arcturus Black (+1961–1979) 20 borde han va xD
Tjeenare där "slytherin", hehe snygg gryffindorsköld du har 15 feb, 2012 19:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-15 kl. 19:51
|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Regulus Arcturus Black (+1961–1979) 20 borde han va xD Du är så rolig, in mean IRL ![]() ![]()
15 feb, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Hahah fatta jag väl x)
15 feb, 2012 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen