vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Boba: Prinsesstårta 83% tycker om den här smaken! Baconlindad Kyckling 72% tycker om den här smaken! Vatten 88% tycker om den här smaken! Zingo 82% tycker om den här smaken! Vaniljsås 94% tycker om den här smaken! Åååh, fett avis på dig Boba, du fick bara jättegoda smaker ju!! Smakerna 12e April: Lamm = Halvgott 48% tycker om den här smaken! Polkagris = Jättegott! 95% tycker om den här smaken! Sand = Usch xD 12% tycker om den här smaken! Kyckling = Gott 85% tycker om den här smaken! Paprika = Superdupergott! 71% tycker om den här smaken! ![]()
11 apr, 2012 23:16 |
|
Boba
Elev |
Kebab
73% tycker om den här smaken! Grillchips 90% tycker om den här smaken! Tuschpenna 15% tycker om den här smaken! Blåbärssoppa 76% tycker om den här smaken! Jordnöt 75% tycker om den här smaken! Allt är gott utom tuschpenna! 12 apr, 2012 11:19 |
|
-Patronus-
Elev |
Tårta
89% tycker om den här smaken! Daim 95% tycker om den här smaken! Popcorn 92% tycker om den här smaken! Hallonsoda 93% tycker om den här smaken! Ull 14% tycker om den här smaken!
12 apr, 2012 14:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Ananas = Gott!
75% tycker om den här smaken! Nypressat Papper = Blä! 27% tycker om den här smaken! Sågspån = Blä! 19% tycker om den här smaken! Filmjölk = Gott! 49% tycker om den här smaken! Tjära = Blä! 12% tycker om den här smaken! ![]()
13 apr, 2012 00:36 |
|
.:Elise:.
Elev |
13 apr, 2012 08:19 |
|
Boba
Elev |
Rökt Lax
63% tycker om den här smaken! Polly 83% tycker om den här smaken! Renkött 60% tycker om den här smaken! Palt 20% tycker om den här smaken! Lingongrova 57% tycker om den här smaken! 13 apr, 2012 16:01 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Grillkorv 77% tycker om den här smaken! Blodpudding 40% tycker om den här smaken! Apelsinjuice 91% tycker om den här smaken! Grovt Bröd 57% tycker om den här smaken! Skinka 65% tycker om den här smaken! speech! 14 apr, 2012 00:16 |
|
Borttagen
|
Munk = Gott
89% tycker om den här smaken! Kycklingbrosk = Blä 21% tycker om den här smaken! Hundmat = Blä 12% tycker om den här smaken! Rostat Bröd = Superdupergott 92% tycker om den här smaken! Nutella = Gott 80% tycker om den här smaken 14 apr, 2012 00:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^Åhh munk♥rostat bröd♥
speech! 14 apr, 2012 00:57 |
|
Knizzlare
Elev |
Eld xD?
41% tycker om den här smaken! Salt 50% tycker om den här smaken! Donut ♥ 86% tycker om den här smaken! Scones ♥ (speciellt med grädde o sylt! 86% tycker om den här smaken! Pizza ♥ 93% tycker om den här smaken! ![]()
14 apr, 2012 04:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen