(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Du och din förbannade Yaoi! >: D Alltså, kan ni inte vara snälla att vänta med att göra mina karaktärer som medlemmar tills jag har skrivit klart FF:en? Det försvårar det hela en aning, och jag tror att ni kommer förstå varför när jag har skrivit klart... Vem kommer dö? (Jag är ett YAOI freak! JAG SKA FÅ IHOP DEM! XD iaf i min fantasi! . .
18 feb, 2012 17:39 |
|
Luna<3Lovegood99
Elev |
..................................................................................................buhuhuhuhuhuhuhuhuhhuh!!!!!!!!!
Stackars,stackars,stackars Jess!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad är YAOI?? <a href="http://media.photobucket.com/image/harry potter animation/amberjr/animation-3.gif?o=2" target="_blank"><img src="http://i12.photobucket.com/albums/a239/amberjr/animation-3.gif" border="0"></a> 18 feb, 2012 17:42 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Naw !St ack ars Jes s.T änk omd etb lir fle rsj älv mor dst ank ar! :
Men jag län gta rme rän någ ons int ill snä sta kap ite l. 18 feb, 2012 17:45 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Luna<3Lovegood99: Vad är YAOI?? :3 Det är 13 + om du är 13+ titta i spoilern: Spoiler: Tryck här för att visa! . .
18 feb, 2012 17:49 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Du och din förbannade Yaoi! >: D Alltså, kan ni inte vara snälla att vänta med att göra mina karaktärer som medlemmar tills jag har skrivit klart FF:en? Det försvårar det hela en aning, och jag tror att ni kommer förstå varför när jag har skrivit klart... Vem kommer dö? Whut? Ska folk dö nu också? O_O Okej... bananflugan i nästa kapitel kommer att dö ^^ Skrivet av Luna<3Lovegood99: Vad är YAOI?? Gay-love ;P Nejmen typ när två killar älskar varandra och ehum... "kramas" >_> ![]()
18 feb, 2012 17:55 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Du och din förbannade Yaoi! >: D Alltså, kan ni inte vara snälla att vänta med att göra mina karaktärer som medlemmar tills jag har skrivit klart FF:en? Det försvårar det hela en aning, och jag tror att ni kommer förstå varför när jag har skrivit klart... Vem kommer dö? Whut? Ska folk dö nu också? O_O Okej... bananflugan i nästa kapitel kommer att dö ^^ JA!! Bijou kan käka den! . .
18 feb, 2012 17:57 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Ska du mörda en bananfluga??? Men borde inte personen med flugsmällan skrivas upp på tortyrlistan då? Det är väl mord??
18 feb, 2012 17:58 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Ska du mörda en bananfluga??? Men borde inte personen med flugsmällan skrivas upp på tortyrlistan då? Det är väl mord?? Flugsmälla? Nej, nu ska vi inte vara gammalmodiga här ;P ![]()
18 feb, 2012 17:59 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Luna.Lovegood: Ska du mörda en bananfluga??? Men borde inte personen med flugsmällan skrivas upp på tortyrlistan då? Det är väl mord?? Flugsmälla? Nej, nu ska vi inte vara gammalmodiga här ;P Nej juste vi använder ju hippogriffer och elektriska fällor duuh! XD . .
18 feb, 2012 18:00 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Sant... Den som äger hippogriffen, satte ut den elektriska fällan, elr vad det nu är då?
18 feb, 2012 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen