Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ligger på min säng och väntar på att min pappa ska komma och hämta mig, sen ska jag och pappa äta middag och gå på öppet hus på Kunskapsskolan Norra här i Uppsala
17 nov, 2011 15:53 |
|
si_tonks
Elev |
17 nov, 2011 15:57 |
|
scarhead
Lärare |
The awkward moment när det står ''Reblog if you've read all the pages'' blabla om Harry Potter-böckerna och du faktiskt inte reblogar för du var så jävla korkad och hoppade över t.ex.
Spoiler: Tryck här för att visa! bara för det inte var någon dialog. 17 nov, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
17 nov, 2011 17:17 |
|
Ascendio
Elev |
17 nov, 2011 21:42 |
|
Solkatten
Elev |
Har nackspärr typ -.- Kan inte röra den typ, eller om jag rör den bara lite åt höger så gör det ont ;_;
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 nov, 2011 08:50 |
|
Borttagen
|
Ajj!!
Jag har historialektion, men är färdig med allt så skriver lite på en engelskauppsats istället xD 18 nov, 2011 08:58 |
|
Solkatten
Elev |
Har rast nu ... kollar runt på mugglarportalen som vanligt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 nov, 2011 09:38 |
|
Borttagen
|
jag väntar på tentaresultat :O
18 nov, 2011 10:36 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av scarhead: The awkward moment när det står ''Reblog if you've read all the pages'' blabla om Harry Potter-böckerna och du faktiskt inte reblogar för du var så jävla korkad och hoppade över t.ex. Spoiler: Tryck här för att visa! bara för det inte var någon dialog. HAHAHAHA va?! XD HUR kan man hoppa över en hp-text? Herregud. Det skulle jag aldrig kunna göra med något som jag aldrig läst tidigare, det är ju oftast i den sortens texter som handlingen förklaras och då det faktiskt händer saker!! För övrigt så lyssnar jag på yamapi och försöker planera när jag ska dra ut på stan (hämta objektiv på Siba) och shoppa två böcker på sf-bokhandeln (+ kanske julshoppa på myrorna lite). eheh. ...OCH SUSHI! MMmmm vad jag är sugen på sushi. Inte minst efter att ha sett en långfilm inatt där japanerna äter massa mumsig mat hela tiden (för det är vid matbordet som de talar om för varandra hur livet flyter på osv). eheheheh.. maaaat. japansk maaaaat ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 nov, 2011 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen