Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6397 6398 6399 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.

Jag börjar gymnasiet. Roligt men otroligt nervöst.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2012 01:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.

Jag börjar gymnasiet. Roligt men otroligt nervöst.

Jag vill gå med två av mina bästa vänner. Inte bara en scary movie.

1 aug, 2012 01:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.

Jag börjar gymnasiet. Roligt men otroligt nervöst.


Ååh, vad pirrigt! Vilken linje valde du? ^^

1 aug, 2012 01:10

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.

Jag börjar gymnasiet. Roligt men otroligt nervöst.


Ååh, vad pirrigt! Vilken linje valde du? ^^

Ska gå Introduktionsprogrammet först i ett år x)

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2012 01:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.

Jag börjar gymnasiet. Roligt men otroligt nervöst.


Ååh, vad pirrigt! Vilken linje valde du? ^^

Ska gå Introduktionsprogrammet först i ett år x)


Okej, jag vet inte vad det är (pinsamt) du får förklara! ^^

1 aug, 2012 01:13

Borttagen

Avatar


När ska ni sova?

1 aug, 2012 01:14

Borttagen

Avatar


Horn

Nu, det känns som pappa ska öppna min dörr när som helst och bli arg för att jag inte sover D:



Nu fick jag ett tinnitus liknande ljud i högra örat D:

1 aug, 2012 01:21

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.

Jag börjar gymnasiet. Roligt men otroligt nervöst.


Ååh, vad pirrigt! Vilken linje valde du? ^^

Ska gå Introduktionsprogrammet först i ett år x)


Okej, jag vet inte vad det är (pinsamt) du får förklara! ^^

Man läser de ämnena man inte fick godkänt i Fick IG i matte och no nämnligen.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2012 01:45

M4L13
Elev

Avatar


jag och Knizzlare gjorde kladdkaka idag.
till jo und harreh
c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

1 aug, 2012 01:47

Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 1 kl. 01:47
Antal ändringar: 1

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.

Jag börjar gymnasiet. Roligt men otroligt nervöst.


Ååh, vad pirrigt! Vilken linje valde du? ^^

Ska gå Introduktionsprogrammet först i ett år x)


Okej, jag vet inte vad det är (pinsamt) du får förklara! ^^

Man läser de ämnena man inte fick godkänt i Fick IG i matte och no nämnligen.

Jag ska börja i åttan. Pirrigt men spännande, det ska nog gå bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

1 aug, 2012 01:47

1 2 3 ... 6397 6398 6399 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.