@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. Jag börjar gymnasiet. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2012 01:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. Jag börjar gymnasiet. Jag vill gå med två av mina bästa vänner. Inte bara en 1 aug, 2012 01:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. Jag börjar gymnasiet. Ååh, vad pirrigt! Vilken linje valde du? ^^ 1 aug, 2012 01:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. Jag börjar gymnasiet. Ååh, vad pirrigt! Vilken linje valde du? ^^ Ska gå Introduktionsprogrammet först i ett år x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2012 01:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. Jag börjar gymnasiet. Ååh, vad pirrigt! Vilken linje valde du? ^^ Ska gå Introduktionsprogrammet först i ett år x) Okej, jag vet inte vad det är (pinsamt) du får förklara! ^^ 1 aug, 2012 01:13 |
|
Borttagen
|
När ska ni sova?
1 aug, 2012 01:14 |
|
Borttagen
|
Horn
Nu, det känns som pappa ska öppna min dörr när som helst och bli arg för att jag inte sover D: Nu fick jag ett tinnitus liknande ljud i högra örat D: 1 aug, 2012 01:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. Jag börjar gymnasiet. Ååh, vad pirrigt! Vilken linje valde du? ^^ Ska gå Introduktionsprogrammet först i ett år x) Okej, jag vet inte vad det är (pinsamt) du får förklara! ^^ Man läser de ämnena man inte fick godkänt i "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2012 01:45 |
|
M4L13
Elev |
1 aug, 2012 01:47
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 1 kl. 01:47
|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. Jag börjar gymnasiet. Ååh, vad pirrigt! Vilken linje valde du? ^^ Ska gå Introduktionsprogrammet först i ett år x) Okej, jag vet inte vad det är (pinsamt) du får förklara! ^^ Man läser de ämnena man inte fick godkänt i Jag ska börja i åttan. Pirrigt men spännande, det ska nog gå bra
1 aug, 2012 01:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen