@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NEEEJ, lämna mig inte :c
Horn 1 aug, 2012 00:51 |
|
Solkatten
Elev |
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2012 00:52 |
|
Borttagen
|
Meeep
Okej jag är kvar! :-D 1 aug, 2012 00:52 |
|
Borttagen
|
Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD 1 aug, 2012 00:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. 1 aug, 2012 00:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. Jag vill inte börja nian... Nationella prov skrämmer mig. 1 aug, 2012 00:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. Jag vill inte börja nian... Nationella prov skrämmer mig. Jag är inte rädd för papper 1 aug, 2012 00:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt. Jag vill inte börja nian... Nationella prov skrämmer mig. Jag är inte rädd för papper Inte jag heller men jag är bara rädd förr att få blackout xD 1 aug, 2012 01:00 |
|
Borttagen
|
Meeep Haha, jag kommer sakna min förra lärare. Hon gjorde till och med så jag fick göra om ett av mina nationella i svenska ♥ 1 aug, 2012 01:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Meeep Haha, jag kommer sakna min förra lärare. Hon gjorde till och med så jag fick göra om ett av mina nationella i svenska ♥ ;c 6 lärare slutade (rättare sagt lämnade oss) och jag grät när Mia och Mia slutade :ccccc buhuuu 1 aug, 2012 01:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen