Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6396 6397 6398 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


NEEEJ, lämna mig inte :c

Horn

1 aug, 2012 00:51

Solkatten
Elev

Avatar


Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2012 00:52

Borttagen

Avatar


Meeep
Okej jag är kvar! :-D

1 aug, 2012 00:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

1 aug, 2012 00:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.

1 aug, 2012 00:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.


Jag vill inte börja nian...

Nationella prov skrämmer mig.

1 aug, 2012 00:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.


Jag vill inte börja nian...

Nationella prov skrämmer mig.

Jag är inte rädd för papper

1 aug, 2012 00:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sommarlovet har gått jävligt fort även fast man inte har gjort ett skit.


Håller med, bara tre veckor kvar. Tiden går fort när man har ro.. Tråkigt också! XD

Alltså jag vill inte börja 7an. Läskigt.


Jag vill inte börja nian...

Nationella prov skrämmer mig.

Jag är inte rädd för papper


Inte jag heller men jag är bara rädd förr att få blackout xD

1 aug, 2012 01:00

Borttagen

Avatar



Meeep
Haha, jag kommer sakna min förra lärare. Hon gjorde till och med så jag fick göra om ett av mina nationella i svenska ♥

1 aug, 2012 01:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Meeep
Haha, jag kommer sakna min förra lärare. Hon gjorde till och med så jag fick göra om ett av mina nationella i svenska ♥


;c

6 lärare slutade (rättare sagt lämnade oss) och jag grät när Mia och Mia slutade :ccccc buhuuu

1 aug, 2012 01:06

1 2 3 ... 6396 6397 6398 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.