Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6395 6396 6397 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Horn

Haha, jag säger typ bara "en sån där boll med såna där vita saker på" xD jag tycker det är jobbigare att säga chokladboll xD

Haha♥! Jag har en blåsa på läppen :O

1 aug, 2012 00:29

scarhead
Lärare

Avatar


snart dör datorn (nej ok det gör den inte) och jag orkar inte se doctor who eller vänta på pretty little liars avsnitt och jag är trött och det är augusti åhåhå orkar inte skolångest ))) så godnatt på er

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

1 aug, 2012 00:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
snart dör datorn (nej ok det gör den inte) och jag orkar inte se doctor who eller vänta på pretty little liars avsnitt och jag är trött och det är augusti åhåhå orkar inte skolångest ))) så godnatt på er

Godnatt!

1 aug, 2012 00:33

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LoonyMe:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F33569845%2Ftumblr_m7te6cRwSH1qkpulzo1_400_large.gif
hahaa wsdfghk pffft
så ful... haaha lol

HAHAHA x'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2012 00:33

Borttagen

Avatar


Horn ååh ;c förra veckan hade jag två under överläppen. Ett på den där strängen (eller vad man ska kalla det??????) och en bredvid D:

1 aug, 2012 00:34

Borttagen

Avatar


Meeep
Hur fick du bort dom? Klippte du? :O

1 aug, 2012 00:35

Borttagen

Avatar


Horn borstade tänderna så det tog lite tid ^^

KLIPPA??? Är du galen??? Det måste göra ont D: brukar du klippa? Jag har inte hört talas förut att man kunde göra det xD
Men jag väntade i en vecka och sen försvann de! Men hela läppen var öm :c

1 aug, 2012 00:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Horn borstade tänderna så det tog lite tid ^^

KLIPPA??? Är du galen??? Det måste göra ont D: brukar du klippa? Jag har inte hört talas förut att man kunde göra det xD
Men jag väntade i en vecka och sen försvann de! Men hela läppen var öm :c

Öhm XD Typ lite klippa ja ^^

1 aug, 2012 00:43

Borttagen

Avatar


Horn

Gör det inte ont? Börjar det inte blöda? D:

Btw, jag vill att du ska lyssna på Survival av Muse. Den äger.

1 aug, 2012 00:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Horn

Gör det inte ont? Börjar det inte blöda? D:

Btw, jag vill att du ska lyssna på Survival av Muse. Den äger.

Det gör inte så värst ont och det börjar inte blöda
Jag lyssnar på den imorgon! I promise! Ska sova nu. Godnatt sov gott! ♥

1 aug, 2012 00:47

1 2 3 ... 6395 6396 6397 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.