@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Horn Haha, jag säger typ bara "en sån där boll med såna där vita saker på" xD jag tycker det är jobbigare att säga chokladboll xD Haha♥! Jag har en blåsa på läppen :O 1 aug, 2012 00:29 |
|
scarhead
Lärare |
snart dör datorn (nej ok det gör den inte) och jag orkar inte se doctor who eller vänta på pretty little liars avsnitt och jag är trött och det är augusti åhåhå orkar inte skolångest )))
1 aug, 2012 00:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: snart dör datorn (nej ok det gör den inte) och jag orkar inte se doctor who eller vänta på pretty little liars avsnitt och jag är trött och det är augusti åhåhå orkar inte skolångest ))) Godnatt! 1 aug, 2012 00:33 |
|
Solkatten
Elev |
HAHAHA x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2012 00:33 |
|
Borttagen
|
Horn ååh ;c förra veckan hade jag två under överläppen. Ett på den där strängen (eller vad man ska kalla det??????) och en bredvid D:
1 aug, 2012 00:34 |
|
Borttagen
|
Meeep
Hur fick du bort dom? Klippte du? :O 1 aug, 2012 00:35 |
|
Borttagen
|
Horn borstade tänderna så det tog lite tid ^^
KLIPPA??? Är du galen??? Det måste göra ont D: brukar du klippa? Jag har inte hört talas förut att man kunde göra det xD Men jag väntade i en vecka och sen försvann de! Men hela läppen var öm :c 1 aug, 2012 00:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Horn borstade tänderna så det tog lite tid ^^ KLIPPA??? Är du galen??? Det måste göra ont D: brukar du klippa? Jag har inte hört talas förut att man kunde göra det xD Men jag väntade i en vecka och sen försvann de! Men hela läppen var öm :c Öhm XD Typ lite klippa ja ^^ 1 aug, 2012 00:43 |
|
Borttagen
|
Horn
Gör det inte ont? Börjar det inte blöda? D: Btw, jag vill att du ska lyssna på Survival av Muse. Den äger. 1 aug, 2012 00:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Horn Gör det inte ont? Börjar det inte blöda? D: Btw, jag vill att du ska lyssna på Survival av Muse. Den äger. Det gör inte så värst ont och det börjar inte blöda Jag lyssnar på den imorgon! I promise! Ska sova nu. Godnatt sov gott! ♥ 1 aug, 2012 00:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen